A couple of me messing around on a set.

Discussion in 'People Photography' started by Evil Eagle, Oct 19, 2008.

  1. Evil Eagle

    Evil Eagle TPF Noob!

    Joined:
    Sep 26, 2008
    Messages:
    90
    Likes Received:
    0
    Location:
    Springfield, MO
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Went to hang out with one of my best friends while he was doing a shoot of a 2 y/o. When the kid decided he was done, Scott got some of me. We were in a hyper mood to say the least :lol:. Again, these weren't meant to be serious.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. K8-90

    K8-90 TPF Noob!

    Joined:
    Mar 18, 2008
    Messages:
    937
    Likes Received:
    16
    Location:
    CANADA
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    The last one is just precious. Send it to your mother.

    Hahaha!
     
  3. Evil Eagle

    Evil Eagle TPF Noob!

    Joined:
    Sep 26, 2008
    Messages:
    90
    Likes Received:
    0
    Location:
    Springfield, MO
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    She couldn't stop laughing.
     
  4. Antarctican

    Antarctican TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    24,809
    Likes Received:
    27
    Location:
    The Great White North
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    :biglaugh: :biglaugh: :biglaugh:

    OMG, I'm laughing so hard I'm crying. This made my day
     
  5. Evil Eagle

    Evil Eagle TPF Noob!

    Joined:
    Sep 26, 2008
    Messages:
    90
    Likes Received:
    0
    Location:
    Springfield, MO
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Ya, I have that effect. He took a pic of me one time behind my old cobra and I posted it on SVTPerformance, and it got photoshopped into 80 different pics. The thread was 17 pages long. It was epic.

    Original.

    [​IMG]

    One of the chops I saved. Lol.

    [​IMG]
     
  6. Antarctican

    Antarctican TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    24,809
    Likes Received:
    27
    Location:
    The Great White North
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    :lol: Love it! Good on ya for being a good sport to pose for these shots! :thumbup:
     
  7. Evil Eagle

    Evil Eagle TPF Noob!

    Joined:
    Sep 26, 2008
    Messages:
    90
    Likes Received:
    0
    Location:
    Springfield, MO
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Its all in good fun.
     
  8. K8-90

    K8-90 TPF Noob!

    Joined:
    Mar 18, 2008
    Messages:
    937
    Likes Received:
    16
    Location:
    CANADA
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Haha :D
     
  9. rubbertree

    rubbertree TPF Noob!

    Joined:
    Sep 7, 2007
    Messages:
    727
    Likes Received:
    0
    Location:
    Canada
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    hahaha! love them! Love the rockstar one but the 40 year old virgin shot? You gotta put that on your Facebook as your profile pic!
     
  10. Evil Eagle

    Evil Eagle TPF Noob!

    Joined:
    Sep 26, 2008
    Messages:
    90
    Likes Received:
    0
    Location:
    Springfield, MO
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Ill leave it with the rockstar. Dont want to give people the wrong impression hahaha.
     
  11. Tangerini

    Tangerini TPF Noob!

    Joined:
    Jan 31, 2007
    Messages:
    2,886
    Likes Received:
    1
    Location:
    In my house :)
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    :biglaugh:
     
  12. LisaK24

    LisaK24 TPF Noob!

    Joined:
    Jan 29, 2008
    Messages:
    136
    Likes Received:
    0
    Location:
    Spain
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    lol!

    oh, the joys of posting yourself on the intrawebs! :mrgreen:
     

Share This Page