American Idol

Discussion in 'Off Topic Chat' started by Nikon Fan, Feb 28, 2005.

  1. Nikon Fan

    Nikon Fan TPF Noob!

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    3,524
    Likes Received:
    49
    Any fans here??? I've been watching this season frequently even though I typically just watch the bad ones at the beginning. But IMO the guys are all pretty good. After they vote 2 off this week, it's gonna get really tough to decide. One bad song choice or screw up could ruin it even though they are all great! The girls are only somewhat good...there are a few that are awesome, and the rest just okay. I'm saying it's gonna be a guy competition this time. So if you watch who are your favs???

    I like Bo, Mario, and Nikko. Oh, and Travis too....as for the girls I'd say Vonzel.
     
  2. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Not a single one of the girls stick out for me. For the guys...Definately Bo...Anwar, Anthony, Scott..Travis...hehehe..I like most of em. :) Oh...and Constantine.
     
  3. Nikon Fan

    Nikon Fan TPF Noob!

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    3,524
    Likes Received:
    49
    You were right on top of that one Corry! I know what you mean about the guys. I'm thinking that David is probably goin home Wednesday, and after that I don't know...too close to call. Although I wasn't a big fan of Constantine's performance tonight...
     
  4. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Hahah...I was just looking at the Q&A with Bo on the American Idol Website...one of the questions was "If you couldn't sing, which talent would you most like to have"...his answer..."photography"
     
  5. Nikon Fan

    Nikon Fan TPF Noob!

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    3,524
    Likes Received:
    49
    :lmao: I like him even more now :thumbup: Although I'd give him a bit of a haircut (even though he's a rocker he needs one).
     
  6. thebeginning

    thebeginning TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Messages:
    3,795
    Likes Received:
    29
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Bo Rocks. if either him or constantine made a band though, i'd probably buy constantine's cd first.
     
  7. leecheewei85

    leecheewei85 TPF Noob!

    Joined:
    Feb 12, 2005
    Messages:
    54
    Likes Received:
    0
    Location:
    Singapore
    Anwar will be able to make it reallly far. or at least i hope..
     
  8. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    The woman really do suck...I think a lot of the guys are awesome, though I agree with leechwweei85...Anwar is awesome! If I HAD to pick just one favorite, it would probably be him as of now.
     
  9. Nikon Fan

    Nikon Fan TPF Noob!

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    3,524
    Likes Received:
    49
    The guys that I thought were being voted off went home tonight, but the Aloha girl I was suprised at...I thought for sure that the 16 year old girl that they called immature was gettin the boot!!!
     
  10. Nikon Fan

    Nikon Fan TPF Noob!

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    3,524
    Likes Received:
    49
    They're finally to the top 12...what did everyone think of last night???

    I was ticked that Nikko Smith went home...he was in my favorite four!!! I think Scotty should have went packin...Nikko hasn't sang a bad song yet :x
    My favs now are Anwar, Bo, and Mario, one of them will surely win it!!!
     
  11. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Anwar and Bo, baby!!!! I like Constantine, too, but..I dunno..he just seems...kinda fake. I mean, he's good, and he's got the look and all..but it's like he tries too damn hard.
     
  12. luckydog

    luckydog TPF Noob!

    Joined:
    Jun 21, 2003
    Messages:
    705
    Likes Received:
    3
    Location:
    Australia
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    We Aussies are seeing this too, though tonight is the final 24 cull episodes. You folks are ahead of us a little bit.
     

Share This Page