Baby sittin Colin

Discussion in 'Just For Fun!' started by Chiller, Nov 7, 2007.

  1. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Well looks like Condo life got to Colin a bit, and he came to visit his uncle Chiller for halloween. Been having a blast the last couple o weeks. The first day I decided to show him the other side of halloween and go see the haunted house.
    Colin put on his favorite halloween shirt and posed beside my coffin in the car.
    [​IMG]

    "O.k little buddy fasten your seatbelt" Hm...looks like that was a bit of an issue​
    [​IMG]

    On the way over to Boneyard, we chatted about some of the haunted rides we had and the first thing Colin wanted to do was go in the coffin for a spin. He was a little shaken up but he survived the burial:lmao:​
    [​IMG]


    .......more to come​
     
  2. Antarctican

    Antarctican TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    24,809
    Likes Received:
    27
    Location:
    The Great White North
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    OMG, you put Colin in a casket????!!! Sheesh! He's gonna come back all traumatized.
     
  3. Chris of Arabia

    Chris of Arabia Herding cats since 1988... Supporting Member

    Joined:
    Mar 10, 2007
    Messages:
    7,825
    Likes Received:
    16
    Location:
    The Magic Kingdom
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Muuuuaaaaahhahahahahaha! Excellent stuff
     
  4. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    After the halloween cleanup, Colin wanted to help out around the house before we started building for next year. Only got 2 weeks of free time before we have to get some supplies to build some new gravestones. First on the list was the leaves. Colin eyed this pile while went to get bags.....
    [​IMG]

    Wasnt long before I heard that familiar sound....cowabunga!!!!!!!!!!!!!​
    [​IMG]

    The ever helpful Kane to the rescue to fetch Colin from possible suffocation.​
    [​IMG]


    .............Dont tell Anty...but I Colin needs his ear pierced.:lmao:​
     
  5. ilyfel

    ilyfel TPF Noob!

    Joined:
    Nov 8, 2007
    Messages:
    526
    Likes Received:
    0
    Location:
    Wichita, KS
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    awe cute series.
     
  6. Peanuts

    Peanuts TPF Noob!

    Joined:
    Jun 16, 2005
    Messages:
    2,905
    Likes Received:
    85
    Location:
    Canada
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Can I ask what your neighbours think of you now? :lol:
     
  7. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit

    They have lost hope. A lot stare out windows at me...ya know..that one eyed behind the curtain look. Some talk to me in wonder, some just walk by. Some cross the street when the approach my house, and some will try to sneak by on the side walk, hoping to go un-noticed...but I have their number...whwhahahahaha... Some whisper, but some will say...what is he up to now. I can hear the whispers too, so dont try this at home. :lol::lol:
    Wait till Anty sees Colin...she wont recognize him. His favorite band is now W.A.S.P.
     
  8. Antarctican

    Antarctican TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    24,809
    Likes Received:
    27
    Location:
    The Great White North
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    :stun::stun::stun::stun::stun::stun::stun::stun:

    He needs his ear pierced, or he got his ear pierced, by Kane????? Not that I'm mad at Kane...he did, after all, save Colin from suffocating. Can't blame Colin either...a pile of freshly raked leaves is truly irrisistable. He better not be having too much fun...I want him to want to come home ya know.
     
  9. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    .......so..I guess I should not tell you about Coleen. :lmao::lmao::lmao:

    We got the ear pierced for ya too. Might need a few more....lookin a little bear..get it. :lmao::lmao::lmao:
    [​IMG]
     
  10. AmberA100

    AmberA100 TPF Noob!

    Joined:
    Nov 13, 2007
    Messages:
    103
    Likes Received:
    0
    Location:
    Md, usa
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    LOL how fun!! :D

    Amber
     
  11. Antarctican

    Antarctican TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    24,809
    Likes Received:
    27
    Location:
    The Great White North
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    [​IMG]

    You pierced my bear??? (That better be the only piercing, buddy!)
     
  12. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    hmmmmmm....maybe a tatoo is next :lmao:
     

Share This Page