Banned car advert.

Discussion in 'Off Topic Chat' started by ferny, Oct 29, 2005.

  1. ferny

    ferny TPF Noob!

    Joined:
    Aug 31, 2004
    Messages:
    8,115
    Likes Received:
    64
    Apparently this was made for New Zealand. When they viewed it they say some "ghostly" presence. If you look at the car as it goes around the bends you can see white puffs. They didn't show it in the end in case it scared people. Thought you guys may find it interesting.

    http://www.busted-ass.net/gu/Storage/car21_1.wmv
     
  2. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :hertz:
     
  3. LaFoto

    LaFoto Just Corinna in real life Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    34,814
    Likes Received:
    814
    Location:
    Lower Saxony, Germany
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    [​IMG]
     
  4. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Without even opening, I can tell this is the same thing that is posted about every 3 or 4 months on here. so :hertz:
     
  5. 'Daniel'

    'Daniel' TPF Noob!

    Joined:
    Dec 30, 2004
    Messages:
    1,507
    Likes Received:
    14
    Location:
    Manchester, UK
    And I think was posted last week.
     
  6. AIRIC

    AIRIC TPF Noob!

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Messages:
    4,801
    Likes Received:
    83
    Location:
    Brooklin, Ontario, Canuckia
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :playball: Thanks, just what I needed to wake up.

    Eric
     
  7. clarinetJWD

    clarinetJWD The Naked Spammer Staff Member

    Joined:
    May 11, 2005
    Messages:
    5,787
    Likes Received:
    97
    Location:
    Houston, TX
    Yep, last week.
     
  8. mentos_007

    mentos_007 The Freshmaker!

    Joined:
    Jun 29, 2004
    Messages:
    9,325
    Likes Received:
    102
    Location:
    Poland, Sz-n
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    yeah! I saw it yesterday!!! My dad got it in his mail :) that was spooky!!!
     
  9. Luminosity

    Luminosity No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Apr 30, 2004
    Messages:
    2,507
    Likes Received:
    17
    Location:
    Melbourne, Oz but missing Toronto.
    Haha yeah I posted that last week Fern, good minds think alike... ;)
     
  10. LittleMan

    LittleMan TPF Noob!

    Joined:
    Dec 14, 2004
    Messages:
    6,648
    Likes Received:
    121
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    hahaha, I didn't see it posted here before... this was a first...

    It made me jump... :cokespit:
    I'm glad I wasn't drinking anything... :lmao:
     
  11. jstuedle

    jstuedle No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Jun 30, 2005
    Messages:
    4,889
    Likes Received:
    14
    Location:
    S.E. Indiana
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I just played it for my son's girlfriend with the volumn turned way up. She is super jumpy anyway and I thought she was going to have a stroke. My son and I laughed so had we cried and she beat the he11 out of both of us. That just made me laugh harder. My wife just smiled and walked away.
     
  12. Meysha

    Meysha still being picky Vicky

    Joined:
    Feb 21, 2005
    Messages:
    4,152
    Likes Received:
    58
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    ok I'm not going to watch this ... still. Because I get really scared at stuff like I think this is.

    But! I think I've seen it before. In france, they had this tv show where they'd show funny tv clips... like bloopers and stuff ups... and then they'd have a segment where they'd show stuff off the internet... and they showed this one!! (if i'm thinking this is the one).
     

Share This Page