bed bugs.......

Discussion in 'Off Topic Chat' started by rom4n301, Jul 12, 2009.

  1. rom4n301

    rom4n301 TPF Noob!

    Joined:
    Dec 28, 2007
    Messages:
    614
    Likes Received:
    3
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    every night i kept waking up with mosquito bites latley and this night i got a few so i rapped myself in my bedsheets and then i still felt the bite starting to ich in varius places even though i was completely wrapped in my bedsheets.. so i was like wtf.. i turned on the lights just to take a look at the bites and wat do i see? a lil fkin bedbug crawling away from the light.. so i cought him in a ziplock bag... then i saw another one on the carpet.. cought it to.. damn annoying shlts.. now its 2:12 and im too paranoid to go to sleep so im in my downstairs room typing this up =/ whilst watching them try to figure out a way ought of the ziplock bags.. btw i put the 2 ziplock bags with the 2 bedbegs into 2 more ziplockbags ducktaped for security lol... super paranoid... hate those things and the bite ITCH SOOOO BBBAADDD
     
  2. Battou

    Battou No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    May 10, 2007
    Messages:
    7,997
    Likes Received:
    26
    Location:
    Slapamonkey, New York
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Get some macro shots of them.......I've known bed bugs exist but I aint never seen one.
     
  3. rom4n301

    rom4n301 TPF Noob!

    Joined:
    Dec 28, 2007
    Messages:
    614
    Likes Received:
    3
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    no macro lens =/ ill try reverse lens macro.. but damn.. this things are quick as hell.. ill try tho
     
  4. Jeffro

    Jeffro TPF Noob!

    Joined:
    Jun 30, 2009
    Messages:
    701
    Likes Received:
    0
    Location:
    Louisiana
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    sure they not flees???? Yeah I want to see a pic!!!
     
  5. lvcrtrs

    lvcrtrs TPF Noob!

    Joined:
    Dec 18, 2008
    Messages:
    606
    Likes Received:
    1
    Location:
    Pennsylvania
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Look on line for pics of both and compare to your captive critters.
     
  6. rom4n301

    rom4n301 TPF Noob!

    Joined:
    Dec 28, 2007
    Messages:
    614
    Likes Received:
    3
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    deff not flees.. bed bugs look like ticks.. except not brown..or black.. they're redish
     
  7. Yemme

    Yemme No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Apr 30, 2008
    Messages:
    2,654
    Likes Received:
    13
    Location:
    NY
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Honey you have to throw all of your stuff/furniture out. This is serious, no laughing matter. You have to have someone come and debug your home. They like to live in furniture as well.

    My mum thinks I'm crazy when I tell her not to sit on those wooden benches on NYC transit platform. But I've been told that bedbugs live in the wood crevices and leap onto your clothes. You bring them into your home without knowing. That's why you can't sit on your bed with clothes you've worn outside. You have to change clothes before you sit on your bed.

    Oh this is bad... really bad:(. There are more in your home. It's time to call someone to come in and exterminate.

    Throw your mattress away.

    Good luck hun.
     
  8. Antarctican

    Antarctican TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    24,809
    Likes Received:
    27
    Location:
    The Great White North
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Some info on the bugs and what to do is here
     

Share This Page

Search tags for this page

are bed bugs affected by light