Black Eye

Discussion in 'People Photography' started by EFHATCH1990, Mar 8, 2010.

  1. EFHATCH1990

    EFHATCH1990 TPF Noob!

    Joined:
    Dec 7, 2009
    Messages:
    49
    Likes Received:
    0
    Location:
    Grand Rapids, MI
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Got bored today so I made this:
    [​IMG]
    LMK what you think, also I'm having trouble uploading pics from Flickr I have read some threads on here but the photos I post are still kind of small any advice you have lmk.
     
  2. YoMoe

    YoMoe TPF Noob!

    Joined:
    Feb 5, 2010
    Messages:
    89
    Likes Received:
    0
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I think you have too much time on your hands. :lol::lol::lol:

    The eye looks great, I think the blood looks a bit off. I do stuff like this all the time, just to see if I can.
     
  3. FattyMcJ

    FattyMcJ TPF Noob!

    Joined:
    Jan 29, 2010
    Messages:
    780
    Likes Received:
    29
    Location:
    Colorado
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Amusing and well done!

    BTW, nice car! Honda FTW!
     
  4. EFHATCH1990

    EFHATCH1990 TPF Noob!

    Joined:
    Dec 7, 2009
    Messages:
    49
    Likes Received:
    0
    Location:
    Grand Rapids, MI
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I agree with you :lmao:
    I agree the blood looks a little to... off, I pumped up the contrast so the eye looked more believable and just kind of made the blood to red. Either way it was fun to do.
     
  5. [Dillz]

    [Dillz] TPF Noob!

    Joined:
    Sep 24, 2009
    Messages:
    152
    Likes Received:
    3
    Location:
    HollyWood
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I like it! :) A bit small tho...
     
  6. Mulewings~

    Mulewings~ TPF Noob!

    Joined:
    Dec 28, 2009
    Messages:
    433
    Likes Received:
    1
    Location:
    SW Wisconsin
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Ouch...if it were real!
     

Share This Page