Bored at work?

Discussion in 'Just For Fun!' started by kundalini, Mar 12, 2010.

  1. kundalini

    kundalini Been spending a lot of time on here!

    Joined:
    Jul 18, 2007
    Messages:
    13,601
    Likes Received:
    1,929
    Location:
    State of Confusion
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    These are not my photos and I apologize to the gods. I recieved this via an email, so I have no idea who the author is, but it's too damn funny not to post.......


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]





    Have a laugh..... it's Friday.​
     
  2. Josh66

    Josh66 Been spending a lot of time on here!

    Joined:
    Oct 31, 2007
    Messages:
    14,604
    Likes Received:
    1,236
    Location:
    Cedar Hill, Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :lmao:


    ...That's a lot of dead flies, lol.
     
  3. Missdaisy

    Missdaisy TPF Noob!

    Joined:
    Apr 15, 2009
    Messages:
    346
    Likes Received:
    0
    Location:
    Missouri
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    :lol:
     
  4. GregR

    GregR TPF Noob!

    Joined:
    Nov 18, 2009
    Messages:
    120
    Likes Received:
    0
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    alrighty then, lol!
     
  5. thebeatles

    thebeatles TPF Noob!

    Joined:
    Oct 30, 2007
    Messages:
    805
    Likes Received:
    1
    Location:
    pennsylvania
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    :lmao:
     
  6. Insanity

    Insanity TPF Noob!

    Joined:
    Aug 21, 2009
    Messages:
    98
    Likes Received:
    0
    Location:
    Jacksonville
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
  7. jackieclayton

    jackieclayton TPF Noob!

    Joined:
    Jul 18, 2009
    Messages:
    461
    Likes Received:
    0
    Location:
    Guam
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    omg... you think you're bored at work??? imagine how bored the guy must have been to find all the flies and make a storybook out of them!!! :lmao:

    Love it! thanks for sharing!!
     
  8. Wait, that guy works for me.... Grr.... "MAGNUS!! Come here this instance!"
     
  9. billygoat

    billygoat TPF Noob!

    Joined:
    Feb 20, 2010
    Messages:
    77
    Likes Received:
    0
    Location:
    Fort Collins, CO
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Awesome
     
  10. Diana G

    Diana G TPF Noob!

    Joined:
    Mar 29, 2010
    Messages:
    122
    Likes Received:
    1
    Location:
    Ohio
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Those pictures are hilarious!! :lol:
     
  11. Derrel

    Derrel Mr. Rain Cloud

    Joined:
    Jul 23, 2009
    Messages:
    35,456
    Likes Received:
    12,797
    Location:
    USA
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Some of your best, most imaginative work. I really got a kick out of these photos!
     
  12. Dominantly

    Dominantly TPF Noob!

    Joined:
    Jul 30, 2009
    Messages:
    3,032
    Likes Received:
    165
    Location:
    San Diego, CA (RB)
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :lmao::lmao::lmao:
     

Share This Page