Bust busy times

Discussion in 'Off Topic Chat' started by vixenta, Apr 20, 2005.

  1. vixenta

    vixenta Hands Off Me Haggis!

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    566
    Likes Received:
    17
    Just as i was getting settled here, i've become more busier than normal which is probably to do with this...

    Recently i've gone through alot of changes in the last few months. Moving house, the end of a long term relationship, and collecting up as many new clients as possible. Its not been the best time. But saying that, i've decided to do something that will be a good life experience. Go on a world tour, at the end of this year. yay! I've booked my ticket and just saving every penny right now, so if my visits are rare and far between then this is why. work sleep and eating!
    And yes i'll be posting alot of the photos i take along the way on here just to make you all green with envy :lol:
     
  2. ferny

    ferny TPF Noob!

    Joined:
    Aug 31, 2004
    Messages:
    8,115
    Likes Received:
    64
    :shock:
    :shock: :oops:
    :oops: :shock:
    :shock: :shock: :shock:

    Have a great time! What places are you planning on going to and how long for?
     
  3. vixenta

    vixenta Hands Off Me Haggis!

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    566
    Likes Received:
    17
    haha thanks for making me notitce that error and ferny, stop making my thread look dodgy!! :lol:

    hmm, i'm going for a year, travelling to australia, New Zealand, South and north America :D
     
  4. Chase

    Chase I am now benign! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Mar 9, 2003
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    51
    Location:
    Deep in the heart of Texas!
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Don't worry, we'll definitely all hate you for all of the photos you share with us!

    Sounds like a great new phase in your life...enjoy it!
     
  5. Alison

    Alison Swiss Army Friend Supporting Member

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    9,469
    Likes Received:
    96
    Location:
    TX
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    That sounds like a wonderful journey! I look forward to the photos!
     
  6. terri

    terri Administrator Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Sep 2, 2003
    Messages:
    25,321
    Likes Received:
    2,083
    Location:
    In the mental ward of this forum
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I think it's wonderful that you're taking the time to get out there and see the world. :thumbup: You bet, I envy you that experience! :D

    Have a great time, and we'll be here whenever you can pop in to visit, and we will be suitably green with envy. :p
     
  7. SWFLA1

    SWFLA1 TPF Noob!

    Joined:
    Aug 23, 2004
    Messages:
    241
    Likes Received:
    1
    Vix - if you get to Southern Florida, let me know!!! Good Luck - sounds like a blast!!
     
  8. vixenta

    vixenta Hands Off Me Haggis!

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    566
    Likes Received:
    17
    Hah, sure thing SW, although i don't think Florida's on the agenda, but i have heard its a hot country, which is what i like! heh.
    Thanks for everyones replies :)
     
  9. ferny

    ferny TPF Noob!

    Joined:
    Aug 31, 2004
    Messages:
    8,115
    Likes Received:
    64
    But.... before you bugger off we want to see a shot of you. Erm... just so we know what we're missing, you know?


    *wonders if he over-used "we"*
     
  10. vixenta

    vixenta Hands Off Me Haggis!

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    566
    Likes Received:
    17
    hmmm, i'm not too enthusiastic on that idea :p
    But saying that, there is a photo on the net somewhere of me...just not obvious, the trail is there though. :D
     
  11. ferny

    ferny TPF Noob!

    Joined:
    Aug 31, 2004
    Messages:
    8,115
    Likes Received:
    64
    That looks like a challenge to me.
     
  12. ferny

    ferny TPF Noob!

    Joined:
    Aug 31, 2004
    Messages:
    8,115
    Likes Received:
    64
    And hello Farrow. Why could I never remember your name? :scratch:
     

Share This Page