bye bye everyone...

Discussion in 'Off Topic Chat' started by captain-spanky, Oct 2, 2004.

  1. captain-spanky

    captain-spanky TPF Noob!

    Joined:
    Jul 14, 2003
    Messages:
    751
    Likes Received:
    2
    Location:
    in a bubble in Yorkshire, UK
    I am leaving this board.














    just for a week tho...;) I'm off to the island of Majorca to get a bit of UV to last me through the winter... oh and I'm gonna take some pictures too so expect a big photo post off me when i get back.

    Play nice kids!
    See you in a week!
    :D
     
  2. Luminosity

    Luminosity No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Apr 30, 2004
    Messages:
    2,507
    Likes Received:
    17
    Location:
    Melbourne, Oz but missing Toronto.
    <----- TRES envious !!

    Have fun Capn !! :salute:
     
  3. Artemis

    Artemis Just Punked Himself

    Joined:
    May 16, 2004
    Messages:
    5,313
    Likes Received:
    43
    Location:
    England! w000t!
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Ohh few, I thought it meant forever matey, was kinda shocked.

    Glad that aint the case, have a great time mate, and snap some for us back here at TPF :)
     
  4. 2Stupid2Duck

    2Stupid2Duck TPF Noob!

    Joined:
    Aug 24, 2004
    Messages:
    1,184
    Likes Received:
    5
    Location:
    Brisbane
    *makes note to self: if spanky don't come back with lots of good photos that he posts, hire a hit man.
     
  5. hobbes28

    hobbes28 Incredible Supporting Member

    Joined:
    Jul 10, 2004
    Messages:
    4,807
    Likes Received:
    41
    Location:
    at work...
    Who's the next drunk, caffiene addict who's gonna take your place while you're gone???? :lol:

    We'll miss ya while you're gone. Be safe and have fun.
     
  6. manda

    manda instigator of pottymouthedness

    Joined:
    May 25, 2003
    Messages:
    3,330
    Likes Received:
    11
    Location:
    sydney
    have fun matey!!!
     
  7. mentos_007

    mentos_007 The Freshmaker!

    Joined:
    Jun 29, 2004
    Messages:
    9,325
    Likes Received:
    102
    Location:
    Poland, Sz-n
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Captain! Have a great time there!
     
  8. photong

    photong Typo Queen

    Joined:
    Aug 7, 2003
    Messages:
    1,235
    Likes Received:
    5
    Location:
    Tornto, Ontario
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Aww..have fun!

    hobbes28: Is that a finger print in your avatar? If not, wtf is that!?
     
  9. Not Neve

    Not Neve TPF Noob!

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    490
    Likes Received:
    3
    I need an island vacation with some sun.

    Enjoy!
     
  10. hobbes28

    hobbes28 Incredible Supporting Member

    Joined:
    Jul 10, 2004
    Messages:
    4,807
    Likes Received:
    41
    Location:
    at work...
    Extreme close up of the finger tip. Gotta love the super macro.
     
  11. Karalee

    Karalee hOtLiPs!

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    3,849
    Likes Received:
    46
    Location:
    Here....there....everywhere
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    You better come back bearing photgraphic gifts or dont come back at all :p


    :LOL:
     

Share This Page