Dramatic Morning Sky

Discussion in 'Landscape & Cityscape' started by Jaymz77, Oct 2, 2008.

  1. Jaymz77

    Jaymz77 TPF Noob!

    Joined:
    Oct 19, 2007
    Messages:
    401
    Likes Received:
    0
    Location:
    Spokane,WA
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    These are a few shots I took this morning with my iPhone.. while walking the dog :D All c&c is welcome!

    1)
    [​IMG]

    2)
    [​IMG]

    3)
    [​IMG]
     
  2. rjackjames

    rjackjames TPF Noob!

    Joined:
    Mar 11, 2008
    Messages:
    988
    Likes Received:
    1
    Location:
    South Korea
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    wow the iphone is a great backup camera....lol....nice series.
     
  3. SwitchFX

    SwitchFX TPF Noob!

    Joined:
    Sep 3, 2008
    Messages:
    87
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern California
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    2nd picture did it for me, absolutely stunning. I can't believe this was done with an iphone! :eek:
     
  4. WTF?

    WTF? TPF Noob!

    Joined:
    Jan 26, 2007
    Messages:
    264
    Likes Received:
    0
    Location:
    A.C.T Australia
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    holy moly, the iPhone is pretty darn crisp! although, can we expect anything less from our good friends at apple?
     
  5. LaFoto

    LaFoto Just Corinna in real life Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    34,814
    Likes Received:
    814
    Location:
    Lower Saxony, Germany
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    As long as you stay this small size with your pics, yes, they are pretty impressive, given the fact you took them with your phone. You said, however, that you cannot present them any larger.
    But the sky was nice ... you had to be out and about with your dog EARLY!
     
  6. Jaymz77

    Jaymz77 TPF Noob!

    Joined:
    Oct 19, 2007
    Messages:
    401
    Likes Received:
    0
    Location:
    Spokane,WA
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    lol! Yes, since it is ALWAYS with me, it works well :) Thanks!

    Thanks Switchfx!! When I first took a composed picture with my phone I was shocked at how well the photos came out.. but they are shot at 800x600 and need to be sharpened and resized to about 500 wide.

    Hahaha.. yes, they come out pretty good but I must say I sure enjoy Apple product but very much dislike the corporation :meh: but thanks for your kind comment :mrgreen:

    Thanks LaFoto! Ya, I agree.. the 800x600 looks great on the phone screen but get it on a monitor and its pretty soft and sometimes grainy. I usually get up around 5 am and take the dog out.. I live next to a small airport and it has a nice trail system through the far east of all the runways and runs along the Spokane river.. really nice place to see the sun come up. One of these days I will bring my 'real' camera and tripod and get some good shots :)
     

Share This Page

Search tags for this page

dramatic morning sky