Friends...

Discussion in 'General Gallery' started by LittleMan, Jan 5, 2005.

  1. LittleMan

    LittleMan TPF Noob!

    Joined:
    Dec 14, 2004
    Messages:
    6,648
    Likes Received:
    121
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Me and another forum member that I already know went out to New Braunfels with our cameras... It was actually a party so all of our friends were there...
    Here is Scotlynnd Taking a photo.... haha
    [​IMG]

    Anyways... here are some pictures from that day. :)
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    There were a lot more really good shots.... but these were some of the good one's
    btw The party was a going away party for Scotlynnd's Sister... she's off to college :D
     
  2. JonMikal

    JonMikal TPF Noob!

    Joined:
    Jul 28, 2004
    Messages:
    12,262
    Likes Received:
    327
    looked like a fun with nice images to share! you certainly have a nice following :wink:
     
  3. LittleMan

    LittleMan TPF Noob!

    Joined:
    Dec 14, 2004
    Messages:
    6,648
    Likes Received:
    121
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    haha, it was a lot of fun!
    BTW I got Scotlynnd addicted to TPF...... hehe :wink:
     
  4. Goowha

    Goowha TPF Noob!

    Joined:
    Dec 26, 2004
    Messages:
    145
    Likes Received:
    0
    WOW....six beautiful girls!
    What a nice day!

    I think that the first girl in the left is the author?
    I like you !
     
  5. LittleMan

    LittleMan TPF Noob!

    Joined:
    Dec 14, 2004
    Messages:
    6,648
    Likes Received:
    121
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Yes, they are all very beautiful and they are all very good friends :D
     
  6. Goowha

    Goowha TPF Noob!

    Joined:
    Dec 26, 2004
    Messages:
    145
    Likes Received:
    0
    um.......mm :oops: eh...um... :oops: :oops: :oops:
     
  7. LittleMan

    LittleMan TPF Noob!

    Joined:
    Dec 14, 2004
    Messages:
    6,648
    Likes Received:
    121
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    hahaha.... I think Goowha has a crush.... haha :lol:
     
  8. LaFoto

    LaFoto Just Corinna in real life Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    34,814
    Likes Received:
    814
    Location:
    Lower Saxony, Germany
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Hey, cool, LittleMan! And New Braunfels, of all places! While I live halfway round the earth, I've been to New Braunfels once in my life!!! :) In 1998. Honestly.
     
  9. LittleMan

    LittleMan TPF Noob!

    Joined:
    Dec 14, 2004
    Messages:
    6,648
    Likes Received:
    121
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I live right near New Braunfels... It's the "Texas Outskirts" which is about a 30 minute drive... haha :)
     
  10. scotlynnd

    scotlynnd TPF Noob!

    Joined:
    Dec 31, 2004
    Messages:
    89
    Likes Received:
    2
    Location:
    Texas
    scotlynnd says: " I'm never going near Littleman with a camera again."




    Goowha
    WOW....six beautiful girls!
    What a nice day!

    I think that the first girl in the left is the author?
    I like you !

    hahaha, I think he means he thinks it's you Littleman!
     
  11. LittleMan

    LittleMan TPF Noob!

    Joined:
    Dec 14, 2004
    Messages:
    6,648
    Likes Received:
    121
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Yikes.... I hope not.....
    Then again... I do have those good looks he is talking about :eyebrows:
     
  12. Diamond

    Diamond TPF Noob!

    Joined:
    Dec 28, 2004
    Messages:
    349
    Likes Received:
    6
    Amazing Shots
     

Share This Page