Gorilla Removal Service

Discussion in 'Off Topic Chat' started by mygrain, Jan 22, 2005.

  1. mygrain

    mygrain Friend to nose goblins everywhere

    Joined:
    Aug 11, 2004
    Messages:
    3,660
    Likes Received:
    25
    Location:
    in a cool dry place
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    OKay stop me if you have heard this one before...

    There was this lady who had a gorilla stuck up a tree in her front yard so she immediately ran inside and called the Gorilla Removal Service. A few mintues later a van pulled up and a man hoped out.

    "You called the Gorilla Removal Service, mam'?" he asked.

    "Yes, yes I did. See that's him up there" she pointed.

    "Okay but this is a two person job and my partner is out on medical leave. He had a bit of an accident. so I'm gonna need you to help" He said.

    Hesitantly she said "okay what do I NEED to do?"

    He began digging in his van and pulled out a ladder, a long piece of 2X4 lumber, a pair of handcuffs, a pitbull dog, and a shot gun.

    As he was finishing setting things up, he handed her the shotgun and said "okay this is how it works...I'm gonna climb up the tree and hit the gorilla with the 2x4, now Butch the dog is trained to bite the nuts of anything that falls from the tree, so when the gorilla falls Butch will attack and when the gorilla reaches for down for his crotch.. handcuff em!!" she looked at him for a sec and then down at the shotgun and asked "so what is the shotgun for?"

    he replied "incase I miss and the gorilla knocks me out of the tree".



    TA-DA!!!! boy was that funny. :mrgreen:
     
  2. MDowdey

    MDowdey Guest

    :hail: :hail: :mrgreen: :lol: :lol:
     
    • Like Like x 1
  3. mygrain

    mygrain Friend to nose goblins everywhere

    Joined:
    Aug 11, 2004
    Messages:
    3,660
    Likes Received:
    25
    Location:
    in a cool dry place
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    LOl I had a really drunk friend come up to my cousin and I and "breathe" that one on us while hanging at pub over the holidays . We laughed all night. My girlfriend says she doesn't think it's that funny...maybe it's a guy thing(s)? :D
     
  4. mentos_007

    mentos_007 The Freshmaker!

    Joined:
    Jun 29, 2004
    Messages:
    9,325
    Likes Received:
    102
    Location:
    Poland, Sz-n
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    lol hahaha :) great!
     
  5. mygrain

    mygrain Friend to nose goblins everywhere

    Joined:
    Aug 11, 2004
    Messages:
    3,660
    Likes Received:
    25
    Location:
    in a cool dry place
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    LOL or maybe not.^^
     
  6. Niki

    Niki TPF Noob!

    Joined:
    Oct 25, 2004
    Messages:
    1,041
    Likes Received:
    3
    Location:
    Sweden
    Humm...hehe. :)
     
  7. mad_malteaser

    mad_malteaser TPF Noob!

    Joined:
    Aug 8, 2004
    Messages:
    1,081
    Likes Received:
    8
    Location:
    Rayleigh, Essex
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :lol: :lmao: :lol: :lmao: Hehehehehehehe. That's the funniest joke I've heard all week!!
     
  8. mygrain

    mygrain Friend to nose goblins everywhere

    Joined:
    Aug 11, 2004
    Messages:
    3,660
    Likes Received:
    25
    Location:
    in a cool dry place
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit

    Hey mad I like yer signature. I go by madpainterman in some circles. :)
     
  9. mad_malteaser

    mad_malteaser TPF Noob!

    Joined:
    Aug 8, 2004
    Messages:
    1,081
    Likes Received:
    8
    Location:
    Rayleigh, Essex
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    For some reason, I feel like I should ask why!
     
  10. mygrain

    mygrain Friend to nose goblins everywhere

    Joined:
    Aug 11, 2004
    Messages:
    3,660
    Likes Received:
    25
    Location:
    in a cool dry place
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    No you shouldn't feel that way :D and it is rude of me to put you on the spot like that...:mrgreen: but if you want to read on be my guest.

    Well first off I'm an artist. Secondly Im just completely mad about the word mad:wink:
    Nah it was a nickname my painting professor gave me in college. Alot of my paintings in school had the tendency to scare a lot of people. They were and sometimes still are very dark and morbid. He kept comparing me to Frances Bacon's style of painting. It was something I could connect to a lot easier than trying to portray some blah that everyone else was painting at the time. Plus I liked the reaction I got. The name stuck so I use it to sell art and as email jargin.

    Thanks for askin though!
     
  11. mad_malteaser

    mad_malteaser TPF Noob!

    Joined:
    Aug 8, 2004
    Messages:
    1,081
    Likes Received:
    8
    Location:
    Rayleigh, Essex
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    You didn't put me on the spot! Honest.

    I've got the same affiliation with the word "mad". I guess I kind of like to make people think that I'm off the wall/insane. Do you show your art on here? I'd love to see some.
     
  12. mygrain

    mygrain Friend to nose goblins everywhere

    Joined:
    Aug 11, 2004
    Messages:
    3,660
    Likes Received:
    25
    Location:
    in a cool dry place
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit

Share This Page