Guess The Lie Game (At Your Own Risk)

Discussion in 'The Gaming Room' started by ShooterJ, Jun 22, 2013.

  1. esselle

    esselle TPF Noob!

    Joined:
    Jun 1, 2013
    Messages:
    479
    Likes Received:
    88
    Location:
    Florida
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    we could have kept guessing yanno :lol:

    ok...who should go when no one guesses right? lol shooter 'technically' should go again.

    techically.


     
  2. esselle

    esselle TPF Noob!

    Joined:
    Jun 1, 2013
    Messages:
    479
    Likes Received:
    88
    Location:
    Florida
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    wait a minute...i guessed #3
    omg
    :lol:
     
  3. ShooterJ

    ShooterJ TPF Noob!

    Joined:
    Jun 14, 2013
    Messages:
    971
    Likes Received:
    344
    Location:
    Oklahoma
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    But you got it right esselle.. you guessed 3
     
  4. Josh66

    Josh66 Been spending a lot of time on here!

    Joined:
    Oct 31, 2007
    Messages:
    14,604
    Likes Received:
    1,238
    Location:
    Cedar Hill, Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    We need more players, lol.
     
  5. ShooterJ

    ShooterJ TPF Noob!

    Joined:
    Jun 14, 2013
    Messages:
    971
    Likes Received:
    344
    Location:
    Oklahoma
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I know.. we're such a sad little group.
     
  6. Josh66

    Josh66 Been spending a lot of time on here!

    Joined:
    Oct 31, 2007
    Messages:
    14,604
    Likes Received:
    1,238
    Location:
    Cedar Hill, Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I think it was Shooter that made the rule (that I happen to agree with) that after 3 wrong guesses you go again.

    After three wrong guesses, anybody that can scroll up knows the right answer, so it doesn't make much sense to make someone guess the fourth, and only remaining option.
     
    • Like Like x 1
  7. ShooterJ

    ShooterJ TPF Noob!

    Joined:
    Jun 14, 2013
    Messages:
    971
    Likes Received:
    344
    Location:
    Oklahoma
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    You guys go ahead.. I was supposed to have the night off but the Chief called me in. Saturday night in hot weather.. gonna be crazy tonight.
     
  8. esselle

    esselle TPF Noob!

    Joined:
    Jun 1, 2013
    Messages:
    479
    Likes Received:
    88
    Location:
    Florida
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    more people will join in. haha

    shooter...have a good night, we'll miss you. lol
     
  9. Josh66

    Josh66 Been spending a lot of time on here!

    Joined:
    Oct 31, 2007
    Messages:
    14,604
    Likes Received:
    1,238
    Location:
    Cedar Hill, Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I think I'll let this one sit till the morning - maybe we'll get a new player, lol. Gotta go to bed soon anyway.
     
  10. esselle

    esselle TPF Noob!

    Joined:
    Jun 1, 2013
    Messages:
    479
    Likes Received:
    88
    Location:
    Florida
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    i'll delete my list, because i'm logging off...and we'll see if more players join in another time.
     
  11. ShooterJ

    ShooterJ TPF Noob!

    Joined:
    Jun 14, 2013
    Messages:
    971
    Likes Received:
    344
    Location:
    Oklahoma
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    New people wanted! esselle has a list up. Hehe

    Night you two, talk to ya later.
     
  12. esselle

    esselle TPF Noob!

    Joined:
    Jun 1, 2013
    Messages:
    479
    Likes Received:
    88
    Location:
    Florida
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit


    haha no i deleted it because i'm logging off...lol

    g'night.
     

Share This Page