Guestbook signatures Pt 2

Discussion in 'Just For Fun!' started by Chiller, Oct 21, 2008.

  1. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Havent had much time to get out with Halloween and schtuff going on, but every now and then, I go for a quick wander and take a few "snapshots".

    The Distillery at night
    [​IMG]

    In my neighbors yard​
    [​IMG]


    Together for ever, till she gets your wallet, and takes you to divorce court:lmao:​
    [​IMG]


    :er:Another boring shot of the bluffs. ​
    [​IMG]


    After about 15 images, this heron got sick of me. ​
    [​IMG]


    A window in my sky, or a sky in my window​
    [​IMG]
     
  2. chantal7

    chantal7 TPF Noob!

    Joined:
    Nov 18, 2007
    Messages:
    583
    Likes Received:
    1
    Location:
    Canada, Sk
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Those pictures are really nice. You must edit them in PS? Good job! I've always wondered how to make the pictures so nice.
     
  3. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thank you Chantal. I use PS2 to edit my photos, but I try to keep them as real as I can. Levels/Contrast/Sharpen....stuff like that. Maybe even a little crop. :D
     
  4. chantal7

    chantal7 TPF Noob!

    Joined:
    Nov 18, 2007
    Messages:
    583
    Likes Received:
    1
    Location:
    Canada, Sk
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Cool :) Do you have a tutorial on that? Or maybe a tutorial you go by ? :p It would be awesome to know how to do this for later on. :)
     
  5. Hobbes

    Hobbes TPF Noob!

    Joined:
    Feb 15, 2008
    Messages:
    954
    Likes Received:
    4
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    the first one is interesting. did you take it handheld or with a very low tripod? it looks great though :)
     
  6. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Nah....no real tutorial. Each one is edited different. If you ever need any help, just ask...k?
    You have 54 more days. :lol::lol:
    Thanks Hobbes. Appreciate your comments. I did not have a tripod, so I just lay my camera bag on the ground, and used my Sigma 10-20 and set the timer. The full moon was behind that building, and it kinda caught my eye.
     
  7. chantal7

    chantal7 TPF Noob!

    Joined:
    Nov 18, 2007
    Messages:
    583
    Likes Received:
    1
    Location:
    Canada, Sk
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit

    Okay. Where ya going in 54 Days?

    Did you take a while editing them? If you wouldn't mind, give me like one "tutorial" type thing of what you did. If you don't want I understand :)
     

Share This Page