Guru?

Discussion in 'Off Topic Chat' started by Darfion, Feb 17, 2004.

  1. Darfion

    Darfion Soapbox guru...

    Joined:
    Jun 13, 2003
    Messages:
    1,498
    Likes Received:
    14
    Location:
    Wigan, Lancashire
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    six more posts and i will have reached the milestone of [fanfare] 500 posts [fanfare] maybe this will re-instate my "Forum Guru" status.

    [sits back in chair with smug grin and nods head]
    [quick check in mirror at "heart-breaking looks"]
     
  2. voodoocat

    voodoocat ))<>(( Supporting Member

    Joined:
    May 15, 2003
    Messages:
    5,277
    Likes Received:
    17
    Location:
    Gilbert, AZ
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :spank:

    own3d!
     
  3. altyfc

    altyfc TPF Noob!

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    378
    Likes Received:
    1
    Location:
    UK
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Well done! :)

    I'm on far too many forums to be reaching guru status in the near future... :?

    Aaron
     
  4. MDowdey

    MDowdey Guest

    :cheers:

    Congrats Darf van gogh!!!


    md
     
  5. oriecat

    oriecat work in progress

    Joined:
    Jul 7, 2003
    Messages:
    3,118
    Likes Received:
    19
    Location:
    Portland OR USA
    Darf, dude, ya totally jinxed it now... Chase'll never let it happen, since he knows you want it!
     
  6. mrsid99

    mrsid99 TPF Supporters Supporting Member

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    2,964
    Likes Received:
    5
    Location:
    Florida
    Allow me to remind you of the "Unspoken Rule". if it's bad and you speak of it then it happens and if it's good and you speak of it then it goes away.
    I think you just violated this rule.
     
  7. Geronimo

    Geronimo TPF Noob!

    Joined:
    Jun 8, 2003
    Messages:
    1,329
    Likes Received:
    3
    Location:
    Next to the point of no return.
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    [​IMG]

    haha :wink:
     
  8. voodoocat

    voodoocat ))<>(( Supporting Member

    Joined:
    May 15, 2003
    Messages:
    5,277
    Likes Received:
    17
    Location:
    Gilbert, AZ
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :lmao:
     
  9. MDowdey

    MDowdey Guest

    :thumbsup:

    md
     
  10. photobug

    photobug TPF Noob!

    Joined:
    Apr 19, 2003
    Messages:
    1,562
    Likes Received:
    4
    Location:
    Pasco, WA
    Nah, Chase'll let him have it. It'll just be spelled "uruG" is all. :D
     
  11. manda

    manda instigator of pottymouthedness

    Joined:
    May 25, 2003
    Messages:
    3,330
    Likes Received:
    11
    Location:
    sydney
    Havent you learned by now that if you ask, you shan't receive? :twisted:
     
  12. Chase

    Chase I am now benign! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Mar 9, 2003
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    51
    Location:
    Deep in the heart of Texas!
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    How odd...his title mysteriously changed...and this time *I* didn't do it! :lol:
     

Share This Page