Happy New Year!

Discussion in 'Off Topic Chat' started by Aoide, Dec 30, 2004.

  1. Aoide

    Aoide TPF Noob!

    Joined:
    Oct 6, 2004
    Messages:
    1,136
    Likes Received:
    12
    Location:
    Houston, TX
    Happy New Year, everyone! I wanted to get this message out there before 2005 descended on our friends down under.

    I'm so glad to start the new year with this new interest of mine and this fabulous place to learn all about it.

    I've said this before, but this is the first place I have ever advanced beyond the Forum Newbie level. I love it here and I love being a part of this community. :love:

    I better go now before the sap completely overwhelms me.

    Happy New Year!! :cheers:
     
  2. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    We like havin ya here!!!! :) This is a great place, isn't it?

    Happy New Year to you too!!!!!


    Hey..what is everyones plans for New Years Eve?
     
  3. PreludeX

    PreludeX TPF Noob!

    Joined:
    Nov 22, 2004
    Messages:
    681
    Likes Received:
    2
    Location:
    Nellis AFB, Las Vegas, NV
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    haha... party is my plan.. yep.. party with my best "friend" cassie... woo... sounds like a date.. crap.. i mean plan.. o and yeah.. im gonna party.. did i say that yet... :D
     
  4. oriecat

    oriecat work in progress

    Joined:
    Jul 7, 2003
    Messages:
    3,118
    Likes Received:
    19
    Location:
    Portland OR USA
    No plans, we're both sick. :( Probably be in bed by 11 tomorrow! :p

    Happy New Year all you people closer to the date line than me! :D
     
  5. Walt

    Walt TPF Noob!

    Joined:
    Feb 12, 2004
    Messages:
    1,054
    Likes Received:
    2
    Location:
    BC
    I gotta work. :(
     
  6. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Me and the boyfriend are goin out to eat...at the same place we did last year on New Years...then we are going to see a movie...which is the same thing we did last year! Last year we went to a friend's party after the movie, but none of our friends (that I know of) are having parties this year...so I don't know where we will be at midnight...oh well. I dont' care...as long as we're together. :) :love: :goodvibe:
     
  7. JonMikal

    JonMikal TPF Noob!

    Joined:
    Jul 28, 2004
    Messages:
    12,262
    Likes Received:
    327
    that's what it's all about! Happy New Year Corry!
     
  8. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thanks Jonmikal!!! :) :hug:

    And I must apologize to all again...I'm sorry for my over-sappiness lately. I just can't help myself! :)
     
  9. terri

    terri Administrator Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Sep 2, 2003
    Messages:
    25,303
    Likes Received:
    2,081
    Location:
    In the mental ward of this forum
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    aw....it actually sounds like a great way to spend NYE, Corry. :love:

    My hubby went and bought some killer champagne, and a split of some kind of reisling dessert wine....we're gonna settle down in the front of the fireplace and play records and yak and drink, then around 11:30 we're wandering across the street with the split to ring in the NY at a neighbors.....nice safe night around the 'hood. :D

    Happy New Year, everybody! :cheer:
     
  10. photogoddess

    photogoddess TPF Noob!

    Joined:
    Feb 29, 2004
    Messages:
    6,253
    Likes Received:
    34
    Location:
    Lala Land
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I'm going to be out in the desert on our big dirt bike trip of the year. I'll ring in the New Year looking up at the stars thinking about all that I love and looking forward to the New Year.

    Happy New Year Everyone!!!
     
  11. Luminosity

    Luminosity No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Apr 30, 2004
    Messages:
    2,507
    Likes Received:
    17
    Location:
    Melbourne, Oz but missing Toronto.
    Happy New Year ! :hug:

    And ya can be as sappy as ya want Corry !

    I'm probably goin to my sisters place tonight , shes having a bbq ...( its 4:30 pm here NYE now ).

    Its about 33 degrees celcius ( 90 F) today so it should be a good warm night for a barbie and a piss-up :drunk:

    Have a happy and SAFE night everyone !
     
  12. PreludeX

    PreludeX TPF Noob!

    Joined:
    Nov 22, 2004
    Messages:
    681
    Likes Received:
    2
    Location:
    Nellis AFB, Las Vegas, NV
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    well guys... hope you all have your bread and coffee premade and ready :p... cuz i will :D
     

Share This Page