hello! - self portrait

Discussion in 'General Gallery' started by thebeginning, Jul 27, 2005.

  1. thebeginning

    thebeginning TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Messages:
    3,795
    Likes Received:
    29
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    it was fun making it :)

    [​IMG]
     
  2. LRJ

    LRJ TPF Noob!

    Joined:
    Apr 12, 2005
    Messages:
    218
    Likes Received:
    0
    Location:
    no. california
    do shadows count as self portraits? hello back
     
  3. thebeginning

    thebeginning TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Messages:
    3,795
    Likes Received:
    29
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    i think so :)
     
  4. tekzero

    tekzero TPF Noob!

    Joined:
    Oct 28, 2004
    Messages:
    705
    Likes Received:
    4
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    i cant believe u peed all over the ground
     
  5. photo gal

    photo gal TPF Noob!

    Joined:
    Feb 4, 2005
    Messages:
    6,539
    Likes Received:
    152
    Location:
    Planet Carolyn..Cool place....you should visit!
    Lmao!


    I like this TB (you don't mind if I call you TB do ya?) Nice one and Hello to you too! : )
     
  6. thebeginning

    thebeginning TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Messages:
    3,795
    Likes Received:
    29
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    haha, yeah, it took a while.




    and yes, you can call me TB. :D
     
  7. tekzero

    tekzero TPF Noob!

    Joined:
    Oct 28, 2004
    Messages:
    705
    Likes Received:
    4
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    lol
     
  8. clarity

    clarity TPF Noob!

    Joined:
    Jul 25, 2005
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Wait, so you DID pee on the ground?
     
  9. photographiti

    photographiti TPF Noob!

    Joined:
    Mar 29, 2005
    Messages:
    271
    Likes Received:
    3
    Location:
    College Station, Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    lol! nice dan. did you go walking all over the golf course? or is that somewhere else?
     
  10. thebeginning

    thebeginning TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Messages:
    3,795
    Likes Received:
    29
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    dude jonny! it's been forever since you've been on. and yeah, that's the golf course :D
     

Share This Page

Search tags for this page

youtbdoya