Hi from new jersey (sj)

Discussion in 'Welcomes and Introductions' started by hamburger., Dec 5, 2009.

  1. hamburger.

    hamburger. TPF Noob!

    Joined:
    Nov 30, 2009
    Messages:
    37
    Likes Received:
    0
    Location:
    609
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Hey everyone. I'm amber from south jersey I'm 24 and I am new to the site. I have never been a part of a photography forum however, I tried to read as much as I could. I am new to photography as well. I have a Nikon D40. It's like learning a new language, fun but frustrating. LOL. I have enclosed a link for my first thread. Feel free to check it out. :)
    http://www.thephotoforum.com/forum/...hoto-gallery/185434-newbie-random-photos.html
     
  2. random2

    random2 TPF Noob!

    Joined:
    Dec 5, 2009
    Messages:
    51
    Likes Received:
    0
    Location:
    In a box called life
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I'm new too.. How much was that 40d... I'm gona buy a camera very soon.. scared though.. lol. I think I commented on another post of yours.
     
  3. hamburger.

    hamburger. TPF Noob!

    Joined:
    Nov 30, 2009
    Messages:
    37
    Likes Received:
    0
    Location:
    609
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I have a D40 not a 40D. Correct me if I am wrong but I think canon has a 40D. My camera was 6 something after the additional lens. They no longer sell the nikon d40 but they have the d3000 which is their replacement of the D40 still in all I like nikon but canon i heard their cameras are awesome.
     
  4. IgsEMT

    IgsEMT No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Jul 27, 2009
    Messages:
    2,694
    Likes Received:
    48
    Location:
    NYC
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Hi,
    Welcome to forum.
    Ask Qs (no such thing as stupid Q), post pics for CC, participate in discussions, PM if don't want to be public.
    Quick point on Nikon and Canon - both brands are excellent and offers excellent results.
     
  5. hamburger.

    hamburger. TPF Noob!

    Joined:
    Nov 30, 2009
    Messages:
    37
    Likes Received:
    0
    Location:
    609
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Thanks so much. :) Actually, I do have a question. Why when I go to view my profile it says I'm 45 from Germany? LOL it's really odd that I set my profile up and I have someone else. Do you know how I can fix that or who I can speak with about it? LOL.
     
  6. IgsEMT

    IgsEMT No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Jul 27, 2009
    Messages:
    2,694
    Likes Received:
    48
    Location:
    NYC
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    You mean you aren't from Germany :) and not 45? :lmao:
    I meant Qs photo related. I suck as navigating this site. Sorry :(
     
  7. hamburger.

    hamburger. TPF Noob!

    Joined:
    Nov 30, 2009
    Messages:
    37
    Likes Received:
    0
    Location:
    609
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Yeah, it's kinda confusing lol. Na I'm 24 from jersey hahaha
     

Share This Page