Horse of a different colour

Discussion in 'General Gallery' started by Chiller, Oct 14, 2005.

  1. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Caught these two have some morning eats. :D

    [​IMG]
     
  2. terri

    terri Administrator Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Sep 2, 2003
    Messages:
    25,298
    Likes Received:
    2,081
    Location:
    In the mental ward of this forum
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    ha ha, that's a cute capture. You weren't going to get them to stop eating to look at you, that's for sure! :D
     
  3. AIRIC

    AIRIC TPF Noob!

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Messages:
    4,801
    Likes Received:
    83
    Location:
    Brooklin, Ontario, Canuckia
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Good eye. Must have been fun trying to get with them moving around

    Eric
     
  4. aprilraven

    aprilraven TPF Noob!

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,135
    Likes Received:
    190
    Location:
    location, location
    let me guess....names salt and peppa'.....
    how can you catch them so perfectly? if i would have been there, one would have walked off or turned backwards.. your luck (or skill i would say,) is unreal...

    good job chiller....something about black and white just grabs me... whether its horses or pictures them selves...the contrast is eyecatching....great job...

    wonder if lafoto will dream about you again???? in black and white... maybe this time you will get further than just in the door....you might have a conversation...!!
     
  5. LaFoto

    LaFoto Just Corinna in real life Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    34,814
    Likes Received:
    814
    Location:
    Lower Saxony, Germany
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :mrgreen: , you aprilraven, you. You don't come over that Chiller-appearance in my dream, right? Well, he might well come back - but who knows, it might be JonMikal the next time, or someone all different. What do I know?

    Now, Chiller:
    HOW do you get horse position themselves like this for your photos, and don these "clothes" on top of it all??? You must be so lucky!
     
  6. JonMikal

    JonMikal TPF Noob!

    Joined:
    Jul 28, 2004
    Messages:
    12,262
    Likes Received:
    327
    nice capture Carl!
    looks like they're just starting into a game of twister :mrgreen:
     
  7. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thanks everyone for the replies.
    Terri...it was feeding time for about 20 horses at this stable that is near a park I go to. None of them even noticed the tall freaky lookin guy at the fence :lmao:
    Thanks Airic. This was taken near G. Ross Lord Park in Toronto. Not sure if you have ever been there, but it is really beautiful with all the colours.
    Aprilraven. Ya never know girl....I could be in your dreams tonight...Halloween is just around the corner. Bwaahahahahahahah :fangs: Keep ya'alls window open.
    LaFoto...I think I was lucky LaFoto. Hmmm...Lucky LaFoto. Has a cool ring to it.
    They were just there waiting for their picture to be taken. I only had to make a quick step to the side, and shoot the pic. Ya thought I was scary in a dream, wait till Jon shows up, on that crow :biglaugh: :biglaugh:
    JonMikal...now HorseTwister, by Milton Bradley...that would rock(mental pics happening here :lmao: :lmao: ). Make for a few good captures too. :lmao: :lmao:
     
  8. JonMikal

    JonMikal TPF Noob!

    Joined:
    Jul 28, 2004
    Messages:
    12,262
    Likes Received:
    327
    yeah, where is that avatar..... *runs to post it up*
     
  9. JonK

    JonK I want MORE!!

    Joined:
    May 19, 2005
    Messages:
    3,568
    Likes Received:
    140
    Location:
    Manitoba, Canada
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Nice capture chiller...love the contrast btw the two. :thumbup:
     
  10. aprilraven

    aprilraven TPF Noob!

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,135
    Likes Received:
    190
    Location:
    location, location
    is it just me, or do we worry ourselves...??????????

    love this... ya'll crack me up...and a canuck sayin' ya'll......dang, it dont get any better than that....jon mikal diggin his crow avatar...lafoto wanting to dream about him and chiller....

    (and ya'll think i'm weird.......ooookkkkkkaaayyyyyy..........where is hertz?? )
     
  11. JonMikal

    JonMikal TPF Noob!

    Joined:
    Jul 28, 2004
    Messages:
    12,262
    Likes Received:
    327
    lookin for a twenty :mrgreen:
     
  12. ozzono

    ozzono TPF Noob!

    Joined:
    Oct 12, 2005
    Messages:
    422
    Likes Received:
    9
    Location:
    Castellón (Spain)
    Good eye. I like much the composition of this photo. Very good work. Greetings.

    Buen ojo. Me gusta mucho la composicion de esta foto. Muy buen trabajo. Saludos.
     

Share This Page