I wanna get off

Discussion in 'General Gallery' started by Hoppy, Apr 22, 2006.

  1. Hoppy

    Hoppy No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Feb 13, 2006
    Messages:
    1,392
    Likes Received:
    2
    Location:
    According to Lostprophet 8 miles from Purgatory
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    James Hillier celebrating. British Supersport, Thruxton UK

    [​IMG]

    click on image for larger view
     
  2. FOTO-GRAFFIC

    FOTO-GRAFFIC TPF Noob!

    Joined:
    Apr 3, 2006
    Messages:
    184
    Likes Received:
    0
    Location:
    Next Door - and I'm watching you
    Hoppy

    Have you ever thought it may not be a celebration but just that "his FARMERS" are playing up? :er: Just a thought.

    Great shot by the way - we must do this together one day - :hail: cheer leaders are getting boreing - it's all look and no touch, a bit like standing outside a sweet shop and licking the window.:lol:
     
  3. lostprophet

    lostprophet No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    11,770
    Likes Received:
    109
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    But its not just sweetshop windows you lick is it Ray? I've seen you licking my shops window many a time.

    And as for Cheerleaders getting boreing. NEVER

    BTW Hoppy when you gonna see some shots of your bike then??
     
  4. Hoppy

    Hoppy No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Feb 13, 2006
    Messages:
    1,392
    Likes Received:
    2
    Location:
    According to Lostprophet 8 miles from Purgatory
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    On or off the bike ?
     
  5. lostprophet

    lostprophet No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    11,770
    Likes Received:
    109
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    You two on a bike together?? Errrrrrrr not sure I want to see that :er:
     
  6. AIRIC

    AIRIC TPF Noob!

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Messages:
    4,801
    Likes Received:
    83
    Location:
    Brooklin, Ontario, Canuckia
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :biglaugh:

    Nice shot.

    Eric
     
  7. nvr2low

    nvr2low TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    603
    Likes Received:
    9
    Location:
    Central NY
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    cool shot
     
  8. Hoppy

    Hoppy No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Feb 13, 2006
    Messages:
    1,392
    Likes Received:
    2
    Location:
    According to Lostprophet 8 miles from Purgatory
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thank you your encouragement means alot.

    Ian
     
  9. melcooney

    melcooney TPF Noob!

    Joined:
    Jan 24, 2006
    Messages:
    578
    Likes Received:
    2
    Location:
    Indiana
    Great shot!
     

Share This Page