I'm an absolute amateur and would like ANY C&C please...

I like 3 and 4.

BTW, I am a noob too :)

If you spend enough time on here, you will be forced to think outside of the box on your photos cause you quickly get tired flowers and puppy dogs (except my puppy dogs, which are the best and everyone must look at them.) :p
 
HELOOO! Welcome to our humble community of lens eyes. With apologies to all the other members i would just like to greet our new member in his native tongue, as he is from wonderful Pretoria, as am i.

Ou ek moet vir jou se ek hou rerig baie van die bankie, goeie oog! Ons almal het al gras en blomme en allerhande kakkies afgeneem, maar die bankie staan vir my uit omrede dit iets anders is. Die lyne - horisontaal en vertikaal sorg vir mooi simetrie. Die druppels bring daardie "sinister" in die foto uit wat waarna almal altyd strewe om emosie te lok. As ek vir future shoots iets kan voorstel, en dalk het jy dit gedoen, neem ook 'n mooi volbank foto af, meer detail- meer om te werk kan altyd later crop in PS. Hoekom ek dit se, is dat ek nou vrek om te weet hoe die hele bankie gelyk het. Dit wil vir my lyk asof daar 'n lekker donker agtergrond was? Maar nou ja welkom en sien jou more in STR.
 

Most reactions

Back
Top