Is it just me?

Discussion in 'Off Topic Chat' started by JeffieLove, Mar 20, 2010.

  1. JeffieLove

    JeffieLove TPF Noob!

    Joined:
    Feb 8, 2010
    Messages:
    1,600
    Likes Received:
    14
    Location:
    Elkton, MD
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    When there is a thread that you ahve not looked at, the title is bold...

    up until today, when you read said thread (rhymes haha) and went back to the forum, that thread title would no longer be bold...

    Now, when I click on a thread, read all the posts, and go back to the forum it's in.... the thread title is still bold!!!

    I don't know why it is aggravating me, but it is...

    Is anyone else having this issue?

    ETA: I am not hitting the back button on my browser... i am clicking a link to get back to the forum ;)
     
    Last edited: Mar 20, 2010
  2. clarinetJWD

    clarinetJWD The Naked Spammer Staff Member

    Joined:
    May 11, 2005
    Messages:
    5,787
    Likes Received:
    97
    Location:
    Houston, TX
    Just you... your browser might be using a cached page (Some browsers do that to make browsing faster). Did you try refreshing?
     
  3. JeffieLove

    JeffieLove TPF Noob!

    Joined:
    Feb 8, 2010
    Messages:
    1,600
    Likes Received:
    14
    Location:
    Elkton, MD
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Yup. Have tried refreshing. Will clear cache when i get back in the computer. I am in bed now on my iPhone lol
     
  4. JeffieLove

    JeffieLove TPF Noob!

    Joined:
    Feb 8, 2010
    Messages:
    1,600
    Likes Received:
    14
    Location:
    Elkton, MD
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Well, I tried clearing my cache... Didn't fix it :(

    Should I just clear all of my browsing history?

    I am pretty sure I remember all of my passwords... and usernames...

    ETA: Everything works fine when I am using the browser on my iphone... It's only when I'm on the computer (and I haven't tried another browser yet, getting ready to try a new one) that the threads don't mark themselves read after I've read them and now links are opening 2 windows at a time... annoying...
     
    Last edited: Mar 21, 2010
  5. JeffieLove

    JeffieLove TPF Noob!

    Joined:
    Feb 8, 2010
    Messages:
    1,600
    Likes Received:
    14
    Location:
    Elkton, MD
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    apparently, it was the browser... i am in firefox now and everything is fine...

    Stupid google chrome!
     
  6. PerfectlyFlawed

    PerfectlyFlawed TPF Noob!

    Joined:
    Feb 2, 2010
    Messages:
    2,408
    Likes Received:
    19
    Location:
    Tempe, Arizona
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Firefox! :thumbup:
    Internet Exploder & Google Chrome :thumbdown:
     
  7. LBPhotog

    LBPhotog TPF Noob!

    Joined:
    Mar 3, 2010
    Messages:
    382
    Likes Received:
    1
    Location:
    New Hampshire
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Firefox with AD BLOCK PLUS plug-in :thumbup::thumbup:

    everything else ... :thumbdown:
     
  8. JeffieLove

    JeffieLove TPF Noob!

    Joined:
    Feb 8, 2010
    Messages:
    1,600
    Likes Received:
    14
    Location:
    Elkton, MD
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    k... i added the ad block plus plug in :) Any others I should know about?
     
  9. Dominantly

    Dominantly TPF Noob!

    Joined:
    Jul 30, 2009
    Messages:
    3,032
    Likes Received:
    165
    Location:
    San Diego, CA (RB)
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Yeah, duh, FxIF .04 viewer.

    Now do your homework.
     
  10. JeffieLove

    JeffieLove TPF Noob!

    Joined:
    Feb 8, 2010
    Messages:
    1,600
    Likes Received:
    14
    Location:
    Elkton, MD
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    lol already got that one ;)

    SMART ASS!!!! :)

    It's almost bed time for me :) I will work on my homework when I can get outside with the camera again... Like... Wednesday hopefully... Supposed to rain tomorrow
     
  11. Renol

    Renol TPF Noob!

    Joined:
    Sep 25, 2009
    Messages:
    175
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago, IL
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Stumble Upon! An incredible time waster tool and the BEST POSSIBLE add-on to have when you're bored. On a more serious note its really quite an interesting and fun tool...hence why it's such a great time waster. You say to yourself "just one more click" then half an hour later you suddenly realize that "one more" was 20 clicks ago.
     
  12. JeffieLove

    JeffieLove TPF Noob!

    Joined:
    Feb 8, 2010
    Messages:
    1,600
    Likes Received:
    14
    Location:
    Elkton, MD
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    got it :) Thanks :) lol
     

Share This Page