I've been a bad bad girl...

Discussion in 'Off Topic Chat' started by oriecat, Mar 12, 2004.

  1. oriecat

    oriecat work in progress

    Joined:
    Jul 7, 2003
    Messages:
    3,118
    Likes Received:
    19
    Location:
    Portland OR USA
    I just have no motivation to work today. :? Will someone please kill the internet and make me get back to work??

    I ate too much lunch. And I need another Diet Coke. And a cookie. A cookie sounds good... and yet I ate too much already, that makes no sense.

    And I didn't develop my film last night like I told myself I would. I will do it tonight. I WILL. Or ... else?
     
  2. voodoocat

    voodoocat ))<>(( Supporting Member

    Joined:
    May 15, 2003
    Messages:
    5,277
    Likes Received:
    17
    Location:
    Gilbert, AZ
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    damn orie I was hoping for more from this thread from the title... :|
     
  3. karissa

    karissa The Untitled

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    2,426
    Likes Received:
    1
    Location:
    Probably at work... *yawn*
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Vooo! :roll:
     
  4. Chase

    Chase I am now benign! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Mar 9, 2003
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    51
    Location:
    Deep in the heart of Texas!
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Agreed on both! :lol:
     
  5. MDowdey

    MDowdey Guest

    orie, tell us the truth...theres something else on your mind!!!!


    md
     
  6. Osmer_Toby

    Osmer_Toby TPF Noob!

    Joined:
    Jun 4, 2003
    Messages:
    1,768
    Likes Received:
    5
    ya, i was expecting something else, too.
    i love bad girls....
     
  7. oriecat

    oriecat work in progress

    Joined:
    Jul 7, 2003
    Messages:
    3,118
    Likes Received:
    19
    Location:
    Portland OR USA
    Yeah, but it has to do with domains and dns and nameservers and other terribly uninteresting things...


    Sorry to disappoint, boys. :| I've been sick, now the bf is sick, so truly good bad things just haven't been on the mind lately. :cry: :oops: :p
     
  8. graigdavis

    graigdavis TPF Noob!

    Joined:
    Jan 13, 2004
    Messages:
    1,198
    Likes Received:
    1
    Location:
    In my own little world
    ...son of a...

    I read the title and came running. Its like Christmas with no gifts :(

    ::walks away with head down::
     
  9. oriecat

    oriecat work in progress

    Joined:
    Jul 7, 2003
    Messages:
    3,118
    Likes Received:
    19
    Location:
    Portland OR USA
    You're making me feel like I should post those self-portraits with the see-thru shirt and no bra...

    but it ain't gonna happen!! 8)
     
  10. voodoocat

    voodoocat ))<>(( Supporting Member

    Joined:
    May 15, 2003
    Messages:
    5,277
    Likes Received:
    17
    Location:
    Gilbert, AZ
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    You know you want to give into your urges.
     
  11. MDowdey

    MDowdey Guest

    you know you want to give in to my urges...


    md
     
  12. oriecat

    oriecat work in progress

    Joined:
    Jul 7, 2003
    Messages:
    3,118
    Likes Received:
    19
    Location:
    Portland OR USA
    For me to give in to your urges, I would have to know them, and I don't even want to go there.... :shock:
     

Share This Page