Military housing

Discussion in 'Off Topic Chat' started by karissa, Jul 18, 2005.

  1. karissa

    karissa The Untitled

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    2,426
    Likes Received:
    1
    Location:
    Probably at work... *yawn*
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    So, ok, I'm still alive just... don't have a place to live still. Oh, and I'm all married off now.... :p The wedding was really nice. I can't wait to see the pictures.

    Anyway so we are getting the shaft on military housing right now. They are trying to stick us in some roach infested apartment. I'm headed up to housing soon to see what can be done. I might have to go house hunting. Really not looking forward to that. I really would just like to have my stuff back. All but shampoo and 3 sets of clothing and my computers are packed in a storage unit right now. Yup... I'm having tons of fun!

    Anyway, miss you guys and I have some great picts from the cuise to post when I get a chance. Can't wait to show you!
     
  2. kelox

    kelox TPF Noob!

    Joined:
    Mar 22, 2005
    Messages:
    1,434
    Likes Received:
    24
    Location:
    Coming to you live from Planet MAXXUM, home of the
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Good luck with the folks at housing. They are so much like civil servants it is unbelieveable. Hope all turns out well for you.

    Oh yeah, congrats on getting married.
     
  3. karissa

    karissa The Untitled

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    2,426
    Likes Received:
    1
    Location:
    Probably at work... *yawn*
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Thanks and I about killed the woman at the front desk. She was just so... ugh! However, we should get keys on Thursday to a decent apartment. That will be nice.

    However, on the same run to go to housing and all the alternator in my car quit. *sigh* Oh well, all said and done things could have been much worse.
     
  4. terri

    terri Administrator Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Sep 2, 2003
    Messages:
    25,298
    Likes Received:
    2,081
    Location:
    In the mental ward of this forum
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Best wishes on the happy event, Karissa! :hug:: Wishing you and Aaron many years of wedded bliss. :heart:

    Hope you get all your stuff soon, too! Geez, hope Chase's bad luck doesn't rub off on you there! :lol:
     
  5. karissa

    karissa The Untitled

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    2,426
    Likes Received:
    1
    Location:
    Probably at work... *yawn*
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Haha.. well.. Chase's bad luck in the carribian rubbed off on me during our honeymoon. We missed swimming with the stingrays because of Dennis. *gives Chase an evil look*
     

Share This Page