My class

Discussion in 'Off Topic Chat' started by PreludeX, Feb 1, 2005.

  1. PreludeX

    PreludeX TPF Noob!

    Joined:
    Nov 22, 2004
    Messages:
    681
    Likes Received:
    2
    Location:
    Nellis AFB, Las Vegas, NV
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Sometimes i think i have the dumbest co-students ever!!!! today we shot infrared film... HALF THE CLASS WENT OUTSIDE AND THEN LOADED THIER FILM!!!! Seriously, i dont get it.. not only does it say it on the box. but me and my friend jesse with the help of the teacher told everyone to load it in complete darkness, but they did opposite i dont get them sometimes
     
  2. Picksure

    Picksure TPF Noob!

    Joined:
    Oct 16, 2004
    Messages:
    1,314
    Likes Received:
    17
    You cant teach common sense.

    Like a friend of mine says:
    "It doesn't cost anything to pay attention"
     
  3. Scurra

    Scurra TPF Noob!

    Joined:
    Aug 19, 2004
    Messages:
    1,159
    Likes Received:
    7
    Location:
    Kent UK
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    haha some people.
     
  4. ferny

    ferny TPF Noob!

    Joined:
    Aug 31, 2004
    Messages:
    8,115
    Likes Received:
    64
    It's amazing to see people do really silly things. Some people just don't appear to be switched on.
    It's worrying to see lots of "smart" people like that to.
     
  5. Jeff Canes

    Jeff Canes No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    May 19, 2003
    Messages:
    6,190
    Likes Received:
    22
    Location:
    Hollywood, FLA USA
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I have done that, but not in direct sun light. I say 98% of the time it should be fine.:oops:
     
  6. Xmetal

    Xmetal TPF Noob!

    Joined:
    Nov 22, 2004
    Messages:
    2,351
    Likes Received:
    29
    Location:
    Newcastle, Australia
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Darwin Awards anyone? :lol:
     
  7. terri

    terri Administrator Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Sep 2, 2003
    Messages:
    25,298
    Likes Received:
    2,081
    Location:
    In the mental ward of this forum
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    All that beautiful film wasted....makes me wanna cry.... :meh:
     
  8. Alison

    Alison Swiss Army Friend Supporting Member

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    9,469
    Likes Received:
    96
    Location:
    TX
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I'm with you, Terri. That's a terrible waste of IR film :confused:
     
  9. ferny

    ferny TPF Noob!

    Joined:
    Aug 31, 2004
    Messages:
    8,115
    Likes Received:
    64
    I didn't know you shot IR Alison. I didn't even know you shot film!
     
  10. Alison

    Alison Swiss Army Friend Supporting Member

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    9,469
    Likes Received:
    96
    Location:
    TX
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Shhhhhhhh....it's a secret.

    Yes, I had film days before I went digital. Learned on a Canon AE-1 then shot with the Canon 630 for years until I got my first digital back in 2001. I don't shoot much film now, occasionally a shot on one of Aubrey's cameras that he collects. I did my own developing, bulk rolled and made test strips :D IR was always my favorite film. I like the IR simulation that you can do in PS, but for me it doesn't come close to the real thing.
     
  11. ferny

    ferny TPF Noob!

    Joined:
    Aug 31, 2004
    Messages:
    8,115
    Likes Received:
    64
    You'll have to show me some of your shots!
     
  12. mentos_007

    mentos_007 The Freshmaker!

    Joined:
    Jun 29, 2004
    Messages:
    9,325
    Likes Received:
    102
    Location:
    Poland, Sz-n
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    hmmm I think that is caused by the weather :) and the low pressure :) I do some silly things too... hmmm for example I fell asleep on Polish lesson a few days ago :p
     

Share This Page