My love (ok its a bike)

Discussion in 'General Gallery' started by Fate, Mar 5, 2006.

  1. Fate

    Fate TPF Noob!

    Joined:
    Jan 8, 2006
    Messages:
    1,685
    Likes Received:
    67
    Location:
    England - Worcestershire
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thought i would take some random pics of my bike, so i did :D Just some macro sorta shots. I love it, its been riding off 8ft drops for about a year now!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. nitefly

    nitefly TPF Noob!

    Joined:
    Jan 3, 2006
    Messages:
    988
    Likes Received:
    4
    Location:
    Birmingham, UK
    Very cool shots!! I can't wait to get out with my D50, which arrived yesterday! YAY.. lol
     
  3. Arch

    Arch Damn You! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    8,487
    Likes Received:
    102
    Location:
    locked in the attic
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    cool shots... looks well used! nice series :thumbup:
     
  4. lama

    lama TPF Noob!

    Joined:
    Mar 5, 2006
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    nice shots,
    i liked no. 1 and 3 more :)
     
  5. Fate

    Fate TPF Noob!

    Joined:
    Jan 8, 2006
    Messages:
    1,685
    Likes Received:
    67
    Location:
    England - Worcestershire
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    bump :D and btw, i went out for a ride on it today and completly owned the front forks... lol
     
  6. mannella

    mannella TPF Noob!

    Joined:
    Feb 6, 2006
    Messages:
    300
    Likes Received:
    2
    Location:
    Temagami Ontario Canada
    I'm curious it looks like that front knoby was studded up at one time. I can't think of a reason that you would need that in England. Great macro's of something that I use to love to do.--Lenny
     
  7. JonMikal

    JonMikal TPF Noob!

    Joined:
    Jul 28, 2004
    Messages:
    12,262
    Likes Received:
    327
    love the angles and crops!
     
  8. slickhare

    slickhare TPF Noob!

    Joined:
    Nov 26, 2005
    Messages:
    678
    Likes Received:
    10
    Location:
    cali
    nice macros! the dof works great in each!
     
  9. Fate

    Fate TPF Noob!

    Joined:
    Jan 8, 2006
    Messages:
    1,685
    Likes Received:
    67
    Location:
    England - Worcestershire
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thanks, and its never been studded.... your right, dont need that sorta stuff in England.... not sure what caused that actually :D
     

Share This Page