new pics at the boards

Discussion in 'Alternative Techniques & Photo Gallery' started by anua, Nov 14, 2004.

  1. anua

    anua TPF Noob!

    Joined:
    Mar 24, 2004
    Messages:
    1,217
    Likes Received:
    18
    Location:
    wa-wa
    ive been out from here for a bit - but now im back -:)

    here are some new 'wood' pics i did recently...im not good in 'kids' photography, so they are a bit 'cliche', but oh...well...

    ive had some problems with negatives(films) so they look a bit different - but i think i 'saved' them somehow(thanks KARA!!!!!!!!!bella!!_:))))

    oki, here they are:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Ambrosia

    Ambrosia TPF Noob!

    Joined:
    Sep 23, 2004
    Messages:
    67
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tampa, FL
    These are great!!! They look very vintage.

    Did you use liquid light to put them on the wood?
     
  3. anua

    anua TPF Noob!

    Joined:
    Mar 24, 2004
    Messages:
    1,217
    Likes Received:
    18
    Location:
    wa-wa
    yep - i used sensitive emulsion - thats what you call 'liquid light', right?
     
  4. terri

    terri Administrator Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Sep 2, 2003
    Messages:
    25,290
    Likes Received:
    2,078
    Location:
    In the mental ward of this forum
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Yep, that's the same thing, Anua.

    Your work is beautiful! I love the brush strokes here. What a gorgeous look and feel these images have. :D

    I'm a huge fan of your stuff! :thumbsup:
     
  5. Karalee

    Karalee hOtLiPs!

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    3,849
    Likes Received:
    46
    Location:
    Here....there....everywhere
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Hey! I told you it would work :cheer:


    Theyre fantastic, shes gonna be soooo pleased with them!!!
     
  6. ferny

    ferny TPF Noob!

    Joined:
    Aug 31, 2004
    Messages:
    8,115
    Likes Received:
    64
    They're all good. I like the first and second one the best though. No-one is looking into the camera, they look less staged. :)

    That last one looks like you took a photo of a painting on a wall. :thumbsup:
     
  7. anua

    anua TPF Noob!

    Joined:
    Mar 24, 2004
    Messages:
    1,217
    Likes Received:
    18
    Location:
    wa-wa
    thanks! :love:
    i showed them to Aneta(a girl at the pics) today - and she liked it! im soooooo happy with that!
     
  8. Karalee

    Karalee hOtLiPs!

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    3,849
    Likes Received:
    46
    Location:
    Here....there....everywhere
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Awesome! See it all worked out :p
     

Share This Page