Oh boy !

Discussion in 'Dark Side Gallery' started by M @ k o, Mar 4, 2006.

  1. M @ k o

    M @ k o TPF Noob!

    Joined:
    May 12, 2005
    Messages:
    2,534
    Likes Received:
    126
    Location:
    Florida U S A
    I'm gonna really like this section of the forum. Thx JM ! :thumbup:


    [​IMG]
     
  2. JonMikal

    JonMikal TPF Noob!

    Joined:
    Jul 28, 2004
    Messages:
    12,262
    Likes Received:
    327
    :thumbup: what a shot dude! so tell me how you're getting the motion blur.
     
  3. M @ k o

    M @ k o TPF Noob!

    Joined:
    May 12, 2005
    Messages:
    2,534
    Likes Received:
    126
    Location:
    Florida U S A
    Thank ya JM. Getting the blur from the Lensbaby 2.0. I find that the LB and graveyard shots are kinda made for each other. I try to minimize my bending tho.

    Thx bud !
     
  4. JonMikal

    JonMikal TPF Noob!

    Joined:
    Jul 28, 2004
    Messages:
    12,262
    Likes Received:
    327
    from what i've seen lately, i agree.
     
  5. woodsac

    woodsac TPF Noob!

    Joined:
    Jul 14, 2005
    Messages:
    5,712
    Likes Received:
    260
    Location:
    In a black hole
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Great shot Mako :thumbup:
     
  6. M @ k o

    M @ k o TPF Noob!

    Joined:
    May 12, 2005
    Messages:
    2,534
    Likes Received:
    126
    Location:
    Florida U S A
    Thx woodsac, hope you get your 350 back soon, sorry to hear about the cam's malfunkion.
     
  7. Arch

    Arch Damn You! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    8,487
    Likes Received:
    102
    Location:
    locked in the attic
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Another reason why i need a LB, great shot again M@ko :thumbup:
     
  8. Calliope

    Calliope TPF Noob!

    Joined:
    May 12, 2005
    Messages:
    2,372
    Likes Received:
    92
    Nice shot! Gotta love them LB's in cemetaries... :thumbup:
     
  9. Wally

    Wally TPF Noob!

    Joined:
    Jun 14, 2005
    Messages:
    401
    Likes Received:
    19
    Location:
    Erie, PA
    nice shot, bend it baby!
     
  10. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Excellent M @ k o. What a great shot. Glad to see you in the Dark side too.
     
  11. M @ k o

    M @ k o TPF Noob!

    Joined:
    May 12, 2005
    Messages:
    2,534
    Likes Received:
    126
    Location:
    Florida U S A
    Thx everyone ! 8 )

    Glad to be here Chiller, your one of them who has got me shooting this kinda stuff. It's fun subjects to shoot.
     
  12. anicole

    anicole TPF Noob!

    Joined:
    Jun 29, 2005
    Messages:
    2,148
    Likes Received:
    93
    Cool shot! Nice bw!
     

Share This Page