Old Haggard building........>

Discussion in 'General Gallery' started by Arch, Apr 26, 2006.

  1. Arch

    Arch Damn You! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    8,487
    Likes Received:
    102
    Location:
    locked in the attic
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    These are from the same shoot as the abstratcs i posted a while ago.... but i aint got nuthin new lately, so i went back and edited some more of em......

    Btw this building is due for demolition soon..... its an old product outlet that hasn't been used since the 80's..... dont ask me why there's a boat on the lower floor.... i have no idea..... its cool tho cuz my bro works on the same property as this old place, so although they get tons of photogs asking to go in there..... they're not allowed to let anyone in..... health and safty..... but i was allowed to go in for a short while so i shot what i could in the time.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Thanks for looking :)
     
  2. macawlvr

    macawlvr TPF Noob!

    Joined:
    Sep 26, 2005
    Messages:
    505
    Likes Received:
    4
    Location:
    Milton, Florida
    Very nice photo's I like the simplicity to them. And that boat looks like it could be refurbished..nice shots angel
     
  3. Randog

    Randog TPF Noob!

    Joined:
    Sep 3, 2005
    Messages:
    1,235
    Likes Received:
    22
    Location:
    Northern California
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    This is some great stuff that you have here Arch.:thumbup: I really like everyone of them can't pick a favorite. :thumbsup:
     
  4. monicam

    monicam TPF Noob!

    Joined:
    Mar 14, 2006
    Messages:
    625
    Likes Received:
    0
    awesome shots..

    I think the real winner is the #1, and the last picture..
     
  5. Mansi

    Mansi TPF Noob!

    Joined:
    May 13, 2005
    Messages:
    3,448
    Likes Received:
    187
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Some aweseome shots here arch! havent seen your photos in here for a while.. missed that! hope you will continue to visit us from the darker (shhh) side. ;)
    a really nice series you got here... i love em all.. but for me 3 and 4 are a standout... beautiful textures and tones in all! must have been a great place to shoot :)
    thanks for sharing these :D
     
  6. Arch

    Arch Damn You! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    8,487
    Likes Received:
    102
    Location:
    locked in the attic
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thanks guys, yea that boat did look fixable...... but only from the front :lol: ..... it was a great place to shoot mansi..... gonna have to try and get back in there before it gets torn down :wink:
     
  7. Calliope

    Calliope TPF Noob!

    Joined:
    May 12, 2005
    Messages:
    2,372
    Likes Received:
    92
    What a cool place to photograph - you lucky dog! #3 is my fav out of this series!
     
  8. hoosier40000

    hoosier40000 TPF Noob!

    Joined:
    Dec 29, 2005
    Messages:
    98
    Likes Received:
    0
    Location:
    somewhere between here and there..
    that would be a sweet boat fixed up. great shots archangel
     
  9. JTHphoto

    JTHphoto TPF Noob!

    Joined:
    Jul 22, 2005
    Messages:
    4,387
    Likes Received:
    73
    Location:
    Phoenix, AZ
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    i love the desaturated look in #1, the light in #2, the abstract & gritty qualities of #3, and the light & comp in the last one... did you consider b&w on #4? awesome series arch... cool old building too. :thumbup:
     
  10. KenCo

    KenCo TPF Noob!

    Joined:
    Apr 25, 2006
    Messages:
    518
    Likes Received:
    0
    Location:
    North East UK
    The lighting in the second one and the composition of the last one for me.
    Great stuff.
    Ken.
     
  11. Antarctican

    Antarctican TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    24,809
    Likes Received:
    27
    Location:
    The Great White North
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Very very cool series, Arch. I always look forward to your posts. You're lucky indeed to have been granted access to take photos in such an interesting place that's offlimits to others. Like the whole series, but if I had a gun to my head and had to narrow it down, I agree with the comments of Ken re #2 and 7.
     
  12. Arch

    Arch Damn You! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    8,487
    Likes Received:
    102
    Location:
    locked in the attic
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    thanks guys appreciate it :)
     

Share This Page

Search tags for this page

haggard building