OMG the interweb is broke!!!!!!

Discussion in 'Off Topic Chat' started by lostprophet, Jul 26, 2007.

  1. lostprophet

    lostprophet No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    11,770
    Likes Received:
    109
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=z4vDClhnJjs"]CLICKY CLICKY[/ame]
     
  2. WDodd

    WDodd TPF Noob!

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Messages:
    899
    Likes Received:
    1
    Location:
    Amherst (Cleveland), Ohio
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Haha, "Later, one man's heroic struggle to pick up the pieces and rebuild his Flickr album."

    Also, the "I want to Ctrl+Alt+Delete myself" made me die laughing!
     
  3. EBphotography

    EBphotography TPF Junkie!

    Joined:
    Jul 2, 2006
    Messages:
    1,834
    Likes Received:
    1
    Location:
    Maine, USA
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    That is excellent! :lol::lol::lol:
     
  4. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Bwahahahahhahahah!

    That's pretty funny!


    On one of my other forums right now there is mass hysteria because the site was down, and they are all freaking out saying there is no way it could be connected to the mass of other outages all over the internet.

    I posted that video in the middle of the chaos. :p
     
  5. Unimaxium

    Unimaxium TPF Noob!

    Joined:
    Nov 13, 2004
    Messages:
    2,689
    Likes Received:
    22
    Location:
    Northeastern University, originally from Philly
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Oh no, the internet is broken! This means I can't get to Youtube and watch all those funny OnionNN videos that I like! Oh, wait just a minute... :scratch:

    It's a video on youtube talking about how the internet crashed and that youtube is unaccessible. That's soooooo meta.
     
  6. Hertz van Rental

    Hertz van Rental TPF Noob!

    Joined:
    Nov 8, 2004
    Messages:
    16,728
    Likes Received:
    45
    Location:
    Where am I now?
    I blame the Justin Timberlake video...
     
  7. jwkwd

    jwkwd TPF Noob!

    Joined:
    Oct 26, 2005
    Messages:
    630
    Likes Received:
    0
    Location:
    Western N.Y.
    A new take on war of the worlds?
     
  8. Funneh!
     
  9. Freddeh

    Freddeh TPF Noob!

    Joined:
    Jul 25, 2007
    Messages:
    124
    Likes Received:
    0
    "They are so mad at themselves right now"

    Well duh...I had a good time watching this :)
     

Share This Page

Search tags for this page

broke interweb

,

broke the interweb

,

the broke interweb