PEEERFECT...

Discussion in 'Off Topic Chat' started by bace, Aug 18, 2005.

  1. bace

    bace TPF Noob!

    Joined:
    Aug 10, 2005
    Messages:
    3,941
    Likes Received:
    72
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    So I lived a little last night and went out to a club and got fitshaced. Seeing as i'm a sucker for punishment I actually came to work this morning.

    Lucky for me boss is away sick, and my supervisor is going out of the office early.

    Days like this I wish I had a pillow at work.

    Bleh...should have some pics from lastnight soon.
     
  2. MDowdey

    MDowdey Guest

    somewhere deep down inside i wish that i could understand what that feels like.

    i dont drink, smoke, or anything like that.
     
  3. bace

    bace TPF Noob!

    Joined:
    Aug 10, 2005
    Messages:
    3,941
    Likes Received:
    72
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    So what....you're like 12?

    I'm confused here, what DO you do for fun?

    If you quit all that then it's exceptable...that's where i'm headed too, but if you never did it, then you gotta get out more.

    Lifes to short to spend it never doing the things God gave us to do.















    note; i'm not really religious, so if you are, this post is tongue in cheek.
     
  4. MDowdey

    MDowdey Guest

    nope. ive had my fair share of partying and bad lifestyle situations.

    I choose not to drink or smoke because I want to remember the world around me. I want to be spiritual but not religious.

    also, because it affords me the ability to make fun of others who constantly feel they have to endulge in their vices.
     
  5. bace

    bace TPF Noob!

    Joined:
    Aug 10, 2005
    Messages:
    3,941
    Likes Received:
    72
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    yeah....i can see the humour.


    :confused:

    *passes out at desk*
     
  6. Xmetal

    Xmetal TPF Noob!

    Joined:
    Nov 22, 2004
    Messages:
    2,351
    Likes Received:
    29
    Location:
    Newcastle, Australia
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    You've got balls going to work hungover, bace.

    I'm impressed. :)
     
  7. Alison

    Alison Swiss Army Friend Supporting Member

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    9,469
    Likes Received:
    96
    Location:
    TX
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Wow, that's a pretty narrow minded view. What about the people who choose not to start? Let me tell you it's a hell of a lot easier to not start than it is to quit. I've not been a partier and I'm still considered a fun person to be around, just that I remember it the next morning.

    I've supported someone through rehab, trust me, there are ways to have fun that don't involve intoxication or other substances.
     
  8. Nikon Fan

    Nikon Fan TPF Noob!

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    3,524
    Likes Received:
    49
    There are many other things that are fun besides being so wasted that you didn't know what you did in the first place.

    I've personally chosen to never drink or smoke, but I guarantee you I've had much more fun than you have and to top it off I REMEMBER it all :)

    I won't even touch the last statement b/c that would lead us into a huge argument we just don't want to go down, but I'm sure that's probably what you'd like...
     
  9. MDowdey

    MDowdey Guest

    yeah i didnt even read that last statement he made. i dont want to get into one of those arguments as well. needless to say, there will be opposing viewpoints to that one im sure!
     
  10. bace

    bace TPF Noob!

    Joined:
    Aug 10, 2005
    Messages:
    3,941
    Likes Received:
    72
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :irked: tongue in cheek people. tongue in cheek.

    you do your thing, i do mine.

    I feel like ass this morning....just laugh at me with MD.
     
  11. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Hmmm...kinda funny...I have some cousins that look down on me because I don't drink and party. I don't look down on them because they do drink and party. Real nice...I encounter it here, too now.

    And Bace, don't worry, I do laugh at you quite often.
     
  12. bace

    bace TPF Noob!

    Joined:
    Aug 10, 2005
    Messages:
    3,941
    Likes Received:
    72
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    See. This is what I'm going for here.

    I thought you people understood.

    The whole point is to make you laugh at me. I suck at making people laugh with me because i'm just NOT funny. So I say and do rediculous things to make people laugh AT me.

    ...that way, people are still laughing.

    Now, stop being so hard on a brotha.
     

Share This Page