pic of my step daughter at the park

Discussion in 'The Professional Gallery' started by machine, Jul 10, 2006.

  1. machine

    machine TPF Noob!

    Joined:
    Jan 29, 2006
    Messages:
    110
    Likes Received:
    1
    Location:
    owen sound ont canada
    took this one at a park ,i saw here coming up the pole (i was on the sand ) and took the pic between the steps


    [​IMG]
     
  2. V.Alonso

    V.Alonso TPF Noob!

    Joined:
    May 31, 2006
    Messages:
    368
    Likes Received:
    0
    Location:
    Miami, Florida
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    cool shot, i like it alot, the b&w works well...
     
  3. bethany138

    bethany138 TPF Noob!

    Joined:
    Sep 26, 2005
    Messages:
    486
    Likes Received:
    7
    Location:
    Laurel, Mississippi USA
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Her right eye is freaking me out..lol. Cool shot!
     
  4. karissa

    karissa The Untitled

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    2,426
    Likes Received:
    1
    Location:
    Probably at work... *yawn*
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I like the shot.. but yeah.. the right eye.. hmm....
     
  5. machine

    machine TPF Noob!

    Joined:
    Jan 29, 2006
    Messages:
    110
    Likes Received:
    1
    Location:
    owen sound ont canada
    sorry if im a little dull haha but is there a problem with the right eye , mabye i misunderstood
    lol

    thanks for the comments
     

Share This Page

Search tags for this page

my step daughter photo gallery

,

step daughter photo forum