Retirement Fun

Discussion in 'Off Topic Chat' started by mrsid99, Oct 24, 2004.

  1. mrsid99

    mrsid99 TPF Supporters Supporting Member

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    2,964
    Likes Received:
    5
    Location:
    Florida
    I went to the store the other day. I was only in there for about 5 minutes.
    When I came out there was a city cop writing out a parking ticket. I went
    up to him and said, "Come on, buddy, how about giving a senior a break?" He ignored me and continued writing the ticket. I called him a Nazi. He
    glared at me and started writing another ticket for having worn tires. So I
    called him a piece of horse pucky. He finished the second ticket and put it
    on the windshield with the first. Then he started writing a third ticket.
    This went on for about 20 minutes. The more I abused him, the more tickets
    he wrote. I didn't give a crap. My car was parked around the corner. I try
    to have a little fun each day, it's important at my age!
     
  2. Nytmair

    Nytmair TPF Noob!

    Joined:
    Nov 25, 2003
    Messages:
    2,388
    Likes Received:
    8
    Location:
    Buffalo, NY
    hahahaha whoever owned that car couldn't have been to happy :lol:
     
  3. Karalee

    Karalee hOtLiPs!

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    3,849
    Likes Received:
    46
    Location:
    Here....there....everywhere
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :LOL:
     
  4. mentos_007

    mentos_007 The Freshmaker!

    Joined:
    Jun 29, 2004
    Messages:
    9,325
    Likes Received:
    102
    Location:
    Poland, Sz-n
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    buahahahahahaha mrSid... you are fabolous (spelling?):)
     
  5. Canon Fan

    Canon Fan TPF Noob!

    Joined:
    May 28, 2004
    Messages:
    1,125
    Likes Received:
    7
    Location:
    Purgatory, Wisconsin
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    OMG! Just a good thing it wasn't my car or I would have tracked you down at the senior center later on and loosened all the bolts on your walker :lol:
     
  6. Not Neve

    Not Neve TPF Noob!

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    490
    Likes Received:
    3
    That's funny! Evil, but funny!
     
  7. Artemis

    Artemis Just Punked Himself

    Joined:
    May 16, 2004
    Messages:
    5,313
    Likes Received:
    43
    Location:
    England! w000t!
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    OMg my dad went to his car, and it had all these tickets on it! He said hes gonna find the guy who did it and....hay...whats this thread about? :p
     

Share This Page