So...forumites...

Discussion in 'Off Topic Chat' started by Corry, Aug 21, 2006.

  1. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    ...I've been gone from full time spamming for nearly 4 days now. Do y'all remember who I am?
     
  2. Chase

    Chase I am now benign! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Mar 9, 2003
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    51
    Location:
    Deep in the heart of Texas!
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Hmmmm you seem kinda familiar...
     
  3. kelox

    kelox TPF Noob!

    Joined:
    Mar 22, 2005
    Messages:
    1,434
    Likes Received:
    24
    Location:
    Coming to you live from Planet MAXXUM, home of the
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    aren't you the chick who streaks at all the cubs games?
     
  4. Alison

    Alison Swiss Army Friend Supporting Member

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    9,469
    Likes Received:
    96
    Location:
    TX
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    :lol: You said y'all :mrgreen: Hope you're having a good trip!
     
  5. LittleMan

    LittleMan TPF Noob!

    Joined:
    Dec 14, 2004
    Messages:
    6,648
    Likes Received:
    121
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    we've infected her.... y'all are all next! :mrgreen:
     
  6. GoM

    GoM TPF Noob!

    Joined:
    Jun 14, 2006
    Messages:
    1,537
    Likes Received:
    1
    Location:
    Toronto, ON
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Hell, I say y'all

    Though who's this seductive newbie?
     
  7. Torus34

    Torus34 No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    2,117
    Likes Received:
    37
    Location:
    Tottenville, Staten Island, NYC USA
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Ahem . . .

    I certainly don't want to seem rude, but wouldn't it be better if you made your first post in the 'Welcomes and Introductions' section?

    Anyhow, a big, big welcome to TPF. And don't be shy about posting.
     
  8. Arch

    Arch Damn You! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    8,487
    Likes Received:
    102
    Location:
    locked in the attic
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :lol: ...... :mrgreen:
     
  9. kelox

    kelox TPF Noob!

    Joined:
    Mar 22, 2005
    Messages:
    1,434
    Likes Received:
    24
    Location:
    Coming to you live from Planet MAXXUM, home of the
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    CLASSIC!!!!!!
    get to posting newbie!!!!:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
     
  10. clarinetJWD

    clarinetJWD The Naked Spammer Staff Member

    Joined:
    May 11, 2005
    Messages:
    5,787
    Likes Received:
    97
    Location:
    Houston, TX
    Welcome back, core_17! Good to see you again. I hope you don't leave for months at a time again.
     
  11. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Ya buncha weirdos. :p
     
  12. LaFoto

    LaFoto Just Corinna in real life Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    34,814
    Likes Received:
    814
    Location:
    Lower Saxony, Germany
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    How's this now: the meet-up is over and you are still not back home? Where ARE you now, Corry?
     

Share This Page