Someone please explain this "title" thing to me

Discussion in 'Off Topic Chat' started by JonMikal, Dec 21, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JonMikal

    JonMikal TPF Noob!

    Joined:
    Jul 28, 2004
    Messages:
    12,262
    Likes Received:
    327
    So, instead of having "proud member of the 1000 posts club" under your name, you can request one; or am I missing it completely?
     
  2. Bokeh

    Bokeh TPF Noob!

    Joined:
    Oct 17, 2004
    Messages:
    608
    Likes Received:
    0
    Location:
    TEEEEXas
    YOu can, but you'll get a really hard time for it apparently...
     
  3. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    JonMikal, don't do it!!!!!!!! Don't ask for one!!!!!! If an admin deems you worthy of a title, you shall get one. If you ask for one, you will suffer their wrath! :)
     
  4. Alison

    Alison Swiss Army Friend Supporting Member

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    9,469
    Likes Received:
    96
    Location:
    TX
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    LOL, actually we've been trying to think of a good one for JonMikal....perhaps something related to all the great photos of DC that he takes.....anyone have a suggestion?
     
  5. JonMikal

    JonMikal TPF Noob!

    Joined:
    Jul 28, 2004
    Messages:
    12,262
    Likes Received:
    327
    OH! :shock: well I certainly don't want that! thanks for the tip Corey!
     
  6. Scott WRG Editor

    Scott WRG Editor King of Smoothness

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    1,479
    Likes Received:
    16
    Location:
    Haverhill, MA
    Pointy Finger Person
     
  7. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Hmmm...jonmikal....new title...DC...um....let's see...um...

    What do I think of when I think of JonMikal? First there is Washington DC...DC makes me think of history...patriotism...monuments...fathers of our country....I dunno...I'll keep thinkin.
     
  8. Hertz van Rental

    Hertz van Rental TPF Noob!

    Joined:
    Nov 8, 2004
    Messages:
    16,728
    Likes Received:
    45
    Location:
    Where am I now?
    The Forum's Capitol Photograher?
    One of the President's Men?
    Acey DC?
     
  9. Aoide

    Aoide TPF Noob!

    Joined:
    Oct 6, 2004
    Messages:
    1,136
    Likes Received:
    12
    Location:
    Houston, TX
    Ok well now I have a question. There are some people who have less than 1,000 posts but also have custom titles. How does that happen? It isn't just for people over 1,000? :scratch:

    I'm just asking for information purposes only!! Oh mighty admins. Three cheers for (and no retribution from) the admins. :cheer: :cheer: :cheer:
     
  10. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    That one made me laugh!!!!!!
     
  11. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    As said before...they give titles to whomever they choose.
     
  12. Hertz van Rental

    Hertz van Rental TPF Noob!

    Joined:
    Nov 8, 2004
    Messages:
    16,728
    Likes Received:
    45
    Location:
    Where am I now?
    It was meant to ;-)
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Search tags for this page

tracy milburn stalker