Stairway to Heaven

Discussion in 'Dark Side Gallery' started by Chiller, Apr 10, 2006.

  1. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    [​IMG]


    shot with a lensbaby, against the sun. I deliberatly over exposed to get the blown out top portion to resemble the heavens. :scratch:
     
  2. Arch

    Arch Damn You! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    8,487
    Likes Received:
    102
    Location:
    locked in the attic
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    cracking shot chiller, great LB technique.....:thumbup:

    ..... and they do look exactly like the stairs i have to walk down to get to work :lol:
     
  3. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thanks man... tell ya... I would not want to do these stairs after a few pops. :lol: They lead from the lower level of a cemetery to the top of a hill. Guess they bury the bad ones down there, so it takes longer to get up. :lol:
     
  4. Antarctican

    Antarctican TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    24,809
    Likes Received:
    27
    Location:
    The Great White North
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Sheesh, assuming I'm gonna get there some day, I never figured I'd have to walk up. Chiller, you're a darksider, aren't you supposed to stay away from the light? Definitely don't be walking towards it anytime soon.

    (cool shot)
     
  5. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thanks Anti. If you knew how much it hurt to shoot this. :lol: Kept feelin a burning sensation on the back of my neck...right beside that tatoo, that I can not see. :lol:
     
  6. aprilraven

    aprilraven TPF Noob!

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,135
    Likes Received:
    190
    Location:
    location, location
    just a great shot... i have been up and down those steps..a thousand times...!! chiller, you got to watch it...the burning on your neck is the beginning...please becareful...

    we dont wanna lose you..

    come upon you and see a pile of ashes...*shivers*
     
  7. JTHphoto

    JTHphoto TPF Noob!

    Joined:
    Jul 22, 2005
    Messages:
    4,387
    Likes Received:
    73
    Location:
    Phoenix, AZ
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    great shot with the LB chiller... love it... :thumbup:
     
  8. anicole

    anicole TPF Noob!

    Joined:
    Jun 29, 2005
    Messages:
    2,148
    Likes Received:
    93
    Way to go, Cannuck!

    Angelbaby ... it ever occur to you that you can flap those pretty little wings of yours to get around? Pitiful that I have to remind an Angel that he can fly!

    Chiller, that wasn't the sun bothering you ... that was the breath of the Dark Side reminding you of your roots ...
     
  9. woodsac

    woodsac TPF Noob!

    Joined:
    Jul 14, 2005
    Messages:
    5,712
    Likes Received:
    260
    Location:
    In a black hole
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Very cool shot!
    The combination of the LB and the overexposure worked great together :thumbup:
     
  10. Randog

    Randog TPF Noob!

    Joined:
    Sep 3, 2005
    Messages:
    1,235
    Likes Received:
    22
    Location:
    Northern California
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Excellent shot Chiller, Love it!
     
  11. Boon

    Boon TPF Noob!

    Joined:
    Feb 27, 2006
    Messages:
    147
    Likes Received:
    0
    great shot chiller, i would love to see an out of focus figure about 2/3rds of the way up, would just have finished it for me.
    TFS
     
  12. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit

    Thanks everyone.
    Rockin idea Boon. Now ya makin me have to go back:lol:
     

Share This Page

Search tags for this page

www.acmepowerwash.com