still working with macro..

Discussion in 'General Gallery' started by mackaveli, Feb 13, 2005.

  1. mackaveli

    mackaveli TPF Noob!

    Joined:
    Feb 9, 2005
    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    Location:
    York - England
    [​IMG]

    Well this isnt my best but i really havnt much material at the moment so i thought id let you look at it, see what you all think.
     
  2. mackaveli

    mackaveli TPF Noob!

    Joined:
    Feb 9, 2005
    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    Location:
    York - England
    sorry really screwed this one up, not a good way to start!!
     
  3. LaFoto

    LaFoto Just Corinna in real life Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    34,814
    Likes Received:
    814
    Location:
    Lower Saxony, Germany
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Hey, if you've got money to throw away, better send it may way! ;)
    Mind you, I quite like how the Queen looks out of her "cave" of crumbled money paper.
     
  4. iphoto

    iphoto TPF Noob!

    Joined:
    Oct 9, 2004
    Messages:
    151
    Likes Received:
    1
    good start...trowing money away wow :D.
     
  5. mackaveli

    mackaveli TPF Noob!

    Joined:
    Feb 9, 2005
    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    Location:
    York - England
    glad you guys think its funny ;) yeah the composition is cool, kinda took me by suprise.. and as for throwing money away lol i wish !!! any advice on how not to blow the image up again.
     
  6. mal

    mal TPF Noob!

    Joined:
    Jan 30, 2005
    Messages:
    218
    Likes Received:
    2
    Location:
    York, UK
    Resize it like I so kindly taught you? Remember 20cm?
     
  7. mackaveli

    mackaveli TPF Noob!

    Joined:
    Feb 9, 2005
    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    Location:
    York - England
    yeah i did i dunno why its gone like that!!
     

Share This Page