Take a look at this photo and tell me what you think...

Discussion in 'General Gallery' started by Sharkbait, Oct 18, 2004.

  1. Sharkbait

    Sharkbait TPF Noob!

    Joined:
    Nov 4, 2003
    Messages:
    2,405
    Likes Received:
    18
    Location:
    Indianapolis, IN
    [​IMG]









    So...thoughts...impressions, etc. FWIW, this is me and my wife.
    (This is a bit of a trick question!!! :D )
     
  2. Sharkbait

    Sharkbait TPF Noob!

    Joined:
    Nov 4, 2003
    Messages:
    2,405
    Likes Received:
    18
    Location:
    Indianapolis, IN
    C'mon, 8 views and no responses yet. Gimme somethin here, people!!! :D :D
     
  3. Karalee

    Karalee hOtLiPs!

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    3,849
    Likes Received:
    46
    Location:
    Here....there....everywhere
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Im too scared to say anything cos I know its a trick, so Ill just say "cute couple"


    And wheres Kel's belly?
     
  4. Sharkbait

    Sharkbait TPF Noob!

    Joined:
    Nov 4, 2003
    Messages:
    2,405
    Likes Received:
    18
    Location:
    Indianapolis, IN
    It's an older photo...
     
  5. voodoocat

    voodoocat ))<>(( Supporting Member

    Joined:
    May 15, 2003
    Messages:
    5,277
    Likes Received:
    17
    Location:
    Gilbert, AZ
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Like the guy on the right I'm scratching my head :scratch:
     
  6. Sharkbait

    Sharkbait TPF Noob!

    Joined:
    Nov 4, 2003
    Messages:
    2,405
    Likes Received:
    18
    Location:
    Indianapolis, IN
    Why're you scratching your head?
     
  7. Karalee

    Karalee hOtLiPs!

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    3,849
    Likes Received:
    46
    Location:
    Here....there....everywhere
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Whats she runner up for? Its gotta be some kind of pagent type thing?
     
  8. Sharkbait

    Sharkbait TPF Noob!

    Joined:
    Nov 4, 2003
    Messages:
    2,405
    Likes Received:
    18
    Location:
    Indianapolis, IN
    Yup. (That's not the trick part though.)
     
  9. JonMikal

    JonMikal TPF Noob!

    Joined:
    Jul 28, 2004
    Messages:
    12,262
    Likes Received:
    327
    hell, i don't know....you actually won the title but she's wearing the ribbon?
     
  10. Sharkbait

    Sharkbait TPF Noob!

    Joined:
    Nov 4, 2003
    Messages:
    2,405
    Likes Received:
    18
    Location:
    Indianapolis, IN
    Nope.

    I'll give you a hint...
    It's something about the photo.
     
  11. voodoocat

    voodoocat ))<>(( Supporting Member

    Joined:
    May 15, 2003
    Messages:
    5,277
    Likes Received:
    17
    Location:
    Gilbert, AZ
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Scratching my head at the trick question...
     
  12. Alison

    Alison Swiss Army Friend Supporting Member

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    9,469
    Likes Received:
    96
    Location:
    TX
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    My guess: Did you add yourself to that photo via PS?
     

Share This Page