Tattoos

Discussion in 'Off Topic Chat' started by oriecat, Oct 1, 2003.

?

Tattoo, are you?

  1. Yes and I'm done now

    8.7%
  2. Yup, but I need more!

    21.7%
  3. Nope, but I want one

    26.1%
  4. Nope, never will.

    43.5%
  1. oriecat

    oriecat work in progress

    Joined:
    Jul 7, 2003
    Messages:
    3,118
    Likes Received:
    19
    Location:
    Portland OR USA
    Welllllllllll??

    <----- That's mine. :)
     
  2. nukie

    nukie TPF Noob!

    Joined:
    Jul 9, 2003
    Messages:
    284
    Likes Received:
    0
    Location:
    Sydney, Australia
    still none, but i'll get one eventually.

    i don't have anything picked out. but it will be a plain black symbol which has meaning to me. still to come up with a funky symbol and a life philosophy to go behind it tho.
     
  3. manda

    manda instigator of pottymouthedness

    Joined:
    May 25, 2003
    Messages:
    3,330
    Likes Received:
    11
    Location:
    sydney
    Orie knows my story but damn..Im too chicken
    If I wasnt Id love a celtic arm band around my arm or a small celtic symbol on my lower back

    Yours is so pretty Min
     
  4. motcon

    motcon TPF Noob!

    Joined:
    Jul 18, 2003
    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    0
    Location:
    usa. soon to be a euro boy.
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    i like that, orie. very nice.

    [​IMG]

    crappy web cam shot that was difficult difficult to hold still on my backside :)
     
  5. manda

    manda instigator of pottymouthedness

    Joined:
    May 25, 2003
    Messages:
    3,330
    Likes Received:
    11
    Location:
    sydney
    you and your naked pics :roll:
     
  6. carlita

    carlita TPF Noob!

    Joined:
    Sep 13, 2003
    Messages:
    690
    Likes Received:
    5
    Location:
    tejas
    i've got two and i want one more.

    here are the two i have:

    [​IMG]

    (this'll give you a better idea of where it is exactly... about an inch and a half below my belly button)

    [​IMG]

    (my second one, at the base of my spine. it means "butterfly")
    [​IMG]

    if i get another one, i want something like this:
    [​IMG]

    it's the symbol for capricorn.
     
  7. surfingfireman

    surfingfireman TPF Noob!

    Joined:
    Aug 12, 2003
    Messages:
    644
    Likes Received:
    2
    Location:
    Orillia/Horseshoe Valley, Canada
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
  8. terri

    terri Administrator Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Sep 2, 2003
    Messages:
    25,322
    Likes Received:
    2,084
    Location:
    In the mental ward of this forum
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    None here.... I dig them so much, too, but I just don't see myself sitting through it! Great tattoos here, guys...

    Carlita, I like that Capricorn symbol, we have that in common too, it seems! :thumbsup:
     
  9. Tyjax

    Tyjax TPF Noob!

    Joined:
    Jul 23, 2003
    Messages:
    483
    Likes Received:
    1
    Location:
    Akron, OH
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I thought about getting a whole body tattoo of myself. Only two inches taller.
     
  10. carlita

    carlita TPF Noob!

    Joined:
    Sep 13, 2003
    Messages:
    690
    Likes Received:
    5
    Location:
    tejas
    yeah it's my rising sign though... my sun sign is aquarius (my birthday is january 30th).
     
  11. wolfepakt

    wolfepakt TPF Noob!

    Joined:
    Aug 31, 2003
    Messages:
    680
    Likes Received:
    3
    Location:
    WY
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    For me, plain and simple is I am a wuss and hate pain,
    Besides that tat's look great as you are young, but when you get older and nature takes it's course, you skin gets "loose" and all of a sudden you have a droopy tat. EWWWWWWWW! :puke:

    anyway, my $0.02USD

    WolfePak
     
  12. oriecat

    oriecat work in progress

    Joined:
    Jul 7, 2003
    Messages:
    3,118
    Likes Received:
    19
    Location:
    Portland OR USA
    My tat's the size of a quarter, just over my ankle. I really don't see it drooping anywhere. And it didn't hurt. Get yourself a tat, man. 8)
     

Share This Page