That's Gonna Leave a Mark

Discussion in 'Off Topic Chat' started by pez, Sep 12, 2010.

  1. pez

    pez No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    May 29, 2008
    Messages:
    997
    Likes Received:
    284
    Location:
    N Georgia
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=emLIgpdbSHw"]"I can't feel my face"... [/ame]:lol:
     
  2. Mustlovedragons

    Mustlovedragons TPF Noob!

    Joined:
    Aug 19, 2010
    Messages:
    267
    Likes Received:
    1
    Location:
    Southwestern Florida
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    OUCH!!! (lol, but ouch...lol)
     
  3. dalewood

    dalewood TPF Noob!

    Joined:
    Sep 1, 2010
    Messages:
    115
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cooperstown, NY. Currently in kansas
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    hahaha thats awesome "you have to finish" id punch her in the face
     
  4. oldmacman

    oldmacman TPF Noob!

    Joined:
    Jul 16, 2010
    Messages:
    1,597
    Likes Received:
    70
    Location:
    Southern Ontario
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Wow... just, wow.
     
  5. Derrel

    Derrel Mr. Rain Cloud

    Joined:
    Jul 23, 2009
    Messages:
    35,456
    Likes Received:
    12,797
    Location:
    USA
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    That was pretty cool....my kid said, "She couldn't even see straight, it hurt so much!"

    We watched it multiple times...one has to love the people involved in 'reality TV'...
     
  6. dalewood

    dalewood TPF Noob!

    Joined:
    Sep 1, 2010
    Messages:
    115
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cooperstown, NY. Currently in kansas
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    im pretty sure its from the amazing race
     
  7. PerfectlyFlawed

    PerfectlyFlawed TPF Noob!

    Joined:
    Feb 2, 2010
    Messages:
    2,408
    Likes Received:
    19
    Location:
    Tempe, Arizona
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Removed due to terms of use violation ....... *sigh*
     
  8. pez

    pez No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    May 29, 2008
    Messages:
    997
    Likes Received:
    284
    Location:
    N Georgia
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    :D
     
    Last edited by a moderator: Sep 11, 2014
  9. Overread

    Overread has a hat around here somewhere Staff Member Supporting Member

    Joined:
    May 1, 2008
    Messages:
    23,100
    Likes Received:
    3,767
    Location:
    UK - England
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Ouch!!
    Though more worrying - where's the first aid person - its clearly not the gal presenting the show ;) and I hope its not the jester!
     
  10. PerfectlyFlawed

    PerfectlyFlawed TPF Noob!

    Joined:
    Feb 2, 2010
    Messages:
    2,408
    Likes Received:
    19
    Location:
    Tempe, Arizona
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    haha, Oh Sh*t! :meh: :lmao:
     
    Last edited by a moderator: Sep 11, 2014
  11. mrshadow

    mrshadow TPF Noob!

    Joined:
    Sep 10, 2010
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    Location:
    Romania
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :)) That must hurt a lot
     
  12. abeja_reina_1989

    abeja_reina_1989 TPF Noob!

    Joined:
    Sep 26, 2010
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Ouch! I hope I NEVER have to feel that much pain. I can't even imagine how bad that would hurt
     

Share This Page