The Priest

Discussion in 'General Gallery' started by Mansi, Jan 24, 2006.

  1. Mansi

    Mansi TPF Noob!

    Joined:
    May 13, 2005
    Messages:
    3,448
    Likes Received:
    187
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    sitting in class ... supposedly researching a film:lmao: had some pics on my flickr so thought i'd post :D

    [​IMG]

    thanks for looking!:mrgreen:
     
    • Like Like x 1
  2. Verbal

    Verbal $100

    Joined:
    Mar 2, 2005
    Messages:
    2,904
    Likes Received:
    148
    Location:
    Washington State
    Amazing, as always Mansi! I'm really really impressed.
     
  3. LaFoto

    LaFoto Just Corinna in real life Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    34,814
    Likes Received:
    814
    Location:
    Lower Saxony, Germany
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Mansi!

    You should pay attention in class! Ts!

    (Or post lovely pics like this one instead, not too bad an idea, :D)

    It is wonderful.
    Sunlight?
    The colours really stand out.
    And I like the background - blurred but still well recognisable.
    Is this priest Indian through and through?
    He has something European about him, I think.
     
    • Like Like x 1
  4. Mansi

    Mansi TPF Noob!

    Joined:
    May 13, 2005
    Messages:
    3,448
    Likes Received:
    187
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    hey thanks a lot verb and corinna :D
    yes corinna.. 'twas sunlight and i wanted a bit of the idol/deity in the bg... to show the surroundings.
    The priest is indian through and through :D thanks a lot for the wonderful comments corinna.. much appreciated :D

    psst... back to the 'research' ;)
     
  5. AIRIC

    AIRIC TPF Noob!

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Messages:
    4,801
    Likes Received:
    83
    Location:
    Brooklin, Ontario, Canuckia
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Interesting capture.

    Eric
     
  6. Arch

    Arch Damn You! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    8,487
    Likes Received:
    102
    Location:
    locked in the attic
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Great picture mansi as usual, lovin your work :thumbup:
     
  7. Mansi

    Mansi TPF Noob!

    Joined:
    May 13, 2005
    Messages:
    3,448
    Likes Received:
    187
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    thanks both of you :D
     
  8. JonK

    JonK I want MORE!!

    Joined:
    May 19, 2005
    Messages:
    3,568
    Likes Received:
    140
    Location:
    Manitoba, Canada
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    another great shot mansi! i like how you've stacked the priest over the statue in the BG..well done; good eye. the pose you caught and the light iare fantastic. lots of character to this one.
    keep em coming. :thumbup:
     
  9. aprilraven

    aprilraven TPF Noob!

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,135
    Likes Received:
    190
    Location:
    location, location
    very good mansi... love the dedication on his face....determination in prayer...

    good job girl!
     
  10. jocose

    jocose TPF Noob!

    Joined:
    Sep 16, 2005
    Messages:
    3,059
    Likes Received:
    118
    Location:
    dans la pissoir
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    dang it April...I was gonna mention that :)

    Great shot Mansi; his intensity at prayer (I assume that's what he's doing) is so obvious.

    Just out of curiosity, what are the beads for? Are they like the Catholic Rosery (SP) and the Muslim prayer beads?
     
  11. Mansi

    Mansi TPF Noob!

    Joined:
    May 13, 2005
    Messages:
    3,448
    Likes Received:
    187
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    thanks jon, raven and jo for the neat comments :D
    jo - well the beads fill the same purpose as a rosary would ( i am assuming)
    thanks guys :D
     
    • Like Like x 1
  12. woodsac

    woodsac TPF Noob!

    Joined:
    Jul 14, 2005
    Messages:
    5,712
    Likes Received:
    260
    Location:
    In a black hole
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    It's all been said :)
     

Share This Page