TPF HALLOWEEN 2006 THREAD!.....

Discussion in 'Dark Side Gallery' started by Arch, Oct 30, 2006.

  1. Arch

    Arch Damn You! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    8,487
    Likes Received:
    102
    Location:
    locked in the attic
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    yep, this is the official tpf Halloween 2006 thread!..... which means you can post ANYTHING in here to do with HALLOWEEN or THE DARK SIDE.....

    It can be anything from a dark image..... a snapshot of summin spooky from the night... or even a snapshot of the kids dressed up.... anything you like.

    so enjoy and get snapping something! :fangs:
     
  2. oldnavy170

    oldnavy170 TPF Noob!

    Joined:
    Sep 7, 2006
    Messages:
    2,236
    Likes Received:
    0
    Location:
    Rochester, New York
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Ooohhh, I will try to get some good photos tomorrow night!
     
  3. woodsac

    woodsac TPF Noob!

    Joined:
    Jul 14, 2005
    Messages:
    5,712
    Likes Received:
    260
    Location:
    In a black hole
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    How bout a snap of all the family kids at their Halloween party last weekend. Davin is the little purple guy in front :)

    [​IMG]
     
  4. .Steve

    .Steve TPF Noob!

    Joined:
    Sep 24, 2006
    Messages:
    37
    Likes Received:
    1
    Location:
    Chicago 'burbs
    Here is a pumpkin my wife carved today.
    [​IMG]
     
  5. jdunphy

    jdunphy TPF Noob!

    Joined:
    Jun 25, 2006
    Messages:
    146
    Likes Received:
    0
    Location:
    Burbank, CA
    zombie bride

    [​IMG]
     
  6. chris82

    chris82 TPF Noob!

    Joined:
    Sep 11, 2006
    Messages:
    1,287
    Likes Received:
    1
    Location:
    Belfast Ireland, just off the cavehill
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Whiches walk.

    [​IMG]
     
  7. Sir Peechizworth

    Sir Peechizworth TPF Noob!

    Joined:
    Oct 30, 2006
    Messages:
    64
    Likes Received:
    0
    Location:
    Nagoya, Japan
    MORE ZOMBIES LAWL
    [​IMG]
     
  8. Arch

    Arch Damn You! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    8,487
    Likes Received:
    102
    Location:
    locked in the attic
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit

    haha... he looks awesome!!....

    .... great pics so far guys :thumbup:


    Here's a few i did a while ago..... just got around to fixing them up a bit ;) ..... all shot with an orange filter.....

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. (Ghastly) Krueger

    (Ghastly) Krueger TPF Noob!

    Joined:
    Feb 20, 2006
    Messages:
    1,393
    Likes Received:
    0
    Location:
    Lost between tomorrow and yesterday
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    An old prop I made for '03.
    [​IMG]

    [​IMG]

    There is always something creepy about a head inside a bag. I wonder why?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Very cool stuff everyone. Lovin this thread. Hope I can get something posted soon.
     
  11. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    A few snaps of my buddy Pauls yard haunt.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. LaFoto

    LaFoto Just Corinna in real life Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    34,814
    Likes Received:
    814
    Location:
    Lower Saxony, Germany
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :lol:
    These gravestones are ever sooooooooooo funny !!!
    "On the 22nd of June John Fiddle went out of tune"

    :biglaugh:

    No big Halloween here ... we are all prepared for some Tickers-or-Treaters but so far no one's rung the doorbell (and it is dark as night here now, at 6:30 p.m.)
     

Share This Page