Um... Is it wrong...

Discussion in 'Off Topic Chat' started by Yemme, Aug 21, 2009.

  1. Yemme

    Yemme No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Apr 30, 2008
    Messages:
    2,654
    Likes Received:
    13
    Location:
    NY
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    To visit dating sites... and chuckle a bit if the profiles are hilarious..... :lmao:

    I'm sorry... I was bored.:(
     
  2. Kempe Photography

    Kempe Photography TPF Noob!

    Joined:
    Aug 19, 2009
    Messages:
    33
    Likes Received:
    0
    Location:
    Plymouth
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Ha, not wrong atall! It is funny, I mean, these people want a date!!!
     
  3. mishele

    mishele Moderator Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Jun 19, 2009
    Messages:
    13,628
    Likes Received:
    4,802
    Location:
    In your dreams!
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Its funnier when you see someone you know!
     
  4. Yemme

    Yemme No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Apr 30, 2008
    Messages:
    2,654
    Likes Received:
    13
    Location:
    NY
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    This guy actually wrote and I quote..."LL COOL PHIL".... (for those who don't know it's "LL COOL J" a rapper) um.... and he's white... :meh:..... :lol: You don't want to see the picture... Oh gosh.. I'm going to hell. :lmao:
     
    Last edited: Aug 22, 2009
  5. mishele

    mishele Moderator Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Jun 19, 2009
    Messages:
    13,628
    Likes Received:
    4,802
    Location:
    In your dreams!
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
  6. Dmitri

    Dmitri No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Jun 20, 2008
    Messages:
    5,872
    Likes Received:
    38
    Location:
    End of the line
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Did he really spell it "raper"? :confused:
     
  7. Josh220

    Josh220 No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    May 23, 2009
    Messages:
    1,730
    Likes Received:
    83
    Location:
    California
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    No, that was her clarifying who LL Cool J is, not from the guys profile.

    You may want to change that though, as I don't think he is a rapist. :lol:
     
  8. Yemme

    Yemme No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Apr 30, 2008
    Messages:
    2,654
    Likes Received:
    13
    Location:
    NY
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit

    :lmao: I can't spell at times Josh and my fingers miss a letter from time to time.... It's "rapper".
     
  9. Josh66

    Josh66 Been spending a lot of time on here!

    Joined:
    Oct 31, 2007
    Messages:
    14,604
    Likes Received:
    1,236
    Location:
    Cedar Hill, Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    It's OK - you can tell us the real reason you were there...


    I can see how it could be a form of entertainment though...
     
  10. Yemme

    Yemme No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Apr 30, 2008
    Messages:
    2,654
    Likes Received:
    13
    Location:
    NY
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit

    :lol: I've been in a relationship for 9 years. Trust me ... I will not attempt train another man. I'm tired!
     
  11. manaheim

    manaheim Jedi Bunnywabbit Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Sep 2, 2005
    Messages:
    14,394
    Likes Received:
    3,261
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I wonder how many guys get dates if they post their profile stating they are a raper.

    :lol:
     
  12. manaheim

    manaheim Jedi Bunnywabbit Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Sep 2, 2005
    Messages:
    14,394
    Likes Received:
    3,261
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Actually, you wanna see a real disaster? Go to the dating sites for convicts. (as in there are profiles of convicts and you can date them via mail or whatever) I'm not going to go find the sites because you can pretty much assume you'll lose a night if you start looking at one.
     

Share This Page