..:: Walking towards the horizon ::..

Discussion in 'General Gallery' started by Mersad, Sep 14, 2008.

  1. Mersad

    Mersad TPF Noob!

    Joined:
    Aug 11, 2008
    Messages:
    1,165
    Likes Received:
    1
    Location:
    Sarajevo, Bosna i Hercegovina
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    [​IMG]
     
  2. ShakeyBlakey

    ShakeyBlakey TPF Noob!

    Joined:
    Apr 5, 2008
    Messages:
    113
    Likes Received:
    1
    Location:
    Dublin, Ireland
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    nice pic, lovely scenery, nice butt:lmao:.......sorry
     
  3. Mersad

    Mersad TPF Noob!

    Joined:
    Aug 11, 2008
    Messages:
    1,165
    Likes Received:
    1
    Location:
    Sarajevo, Bosna i Hercegovina
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Hey, she is my sister! :)
     
  4. ShakeyBlakey

    ShakeyBlakey TPF Noob!

    Joined:
    Apr 5, 2008
    Messages:
    113
    Likes Received:
    1
    Location:
    Dublin, Ireland
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    ohh sorry, I really didnt mean to offend, I said what i saw, tell her i said hi :blushing:
     
  5. mrodgers

    mrodgers No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Dec 13, 2007
    Messages:
    1,662
    Likes Received:
    7
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    LMAO! Reminds me of a story from the breakroom at work. A new guy asked, "Any hot girls working here?"

    Marc started to go on a very animated reply, "OOOOHHH YEAH!!! Right in there," as he points to the front offices. "Wait until you see Jen! WHOA!! I'd like to...... if you know what I mean!!! WHOOHOO!!! Man, she is.... hot!!!! She's right there at the front desk now!" and on and on.

    At that point another fairly new guy eating lunch peaks through the window of the front office door and exclaims, "Hey! That's my sister!"


    Another one, not sister or girl related. Ron was barking his entire break about the supervisor, calling him this and that, not pleasant comments at all. He kept going on and on. I kept looking at Jared trying not to laugh. Jared is giving me a slight shake of the head to not say anything. After lunch I went back to where Ron and Jared was working and said, "Jared, your dad wants to see you up in the molding office. As Jared left to go see his dad, Ron asks who his dad was. I let him know who Jared's dad was, Dan, the supervisor he was going on a tirade about in the breakroom. :D
     
  6. johngpt

    johngpt No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Apr 27, 2008
    Messages:
    3,603
    Likes Received:
    466
    Location:
    Albuquerque, NM
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Agree with ShakeyBlakey on all three counts!

    You know you're going to have all the single euro TPF hounds calling asking to meet with your sister, don't you?


    Just kidding. Very nice image.
     
  7. ShakeyBlakey

    ShakeyBlakey TPF Noob!

    Joined:
    Apr 5, 2008
    Messages:
    113
    Likes Received:
    1
    Location:
    Dublin, Ireland
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    OHHHHHHHHHHH God please help me, but I agree with john on all 3 counts, especially 3, has ur sis got a phone?, if so...............oh sorry i'm teasing you, I know how it feels.......................sorry, but count 3???
     
  8. Mersad

    Mersad TPF Noob!

    Joined:
    Aug 11, 2008
    Messages:
    1,165
    Likes Received:
    1
    Location:
    Sarajevo, Bosna i Hercegovina
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    O sweet Lord.... :) I have to lock her away from now on, don't I?

    That's a funny story mrodgers, btw. :D
     
  9. Mersad

    Mersad TPF Noob!

    Joined:
    Aug 11, 2008
    Messages:
    1,165
    Likes Received:
    1
    Location:
    Sarajevo, Bosna i Hercegovina
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    It better be! :lol:
     
  10. ShakeyBlakey

    ShakeyBlakey TPF Noob!

    Joined:
    Apr 5, 2008
    Messages:
    113
    Likes Received:
    1
    Location:
    Dublin, Ireland
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    HAHA poor u
     

Share This Page

Search tags for this page

older girl walking toward horizon

,

walking toward the horizon