"What? YOU think that you can photograph otters? Ha-ha-ha-ha-haaa!"

Discussion in 'Landscape & Cityscape' started by LaFoto, Aug 7, 2007.

  1. LaFoto

    LaFoto Just Corinna in real life Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    34,814
    Likes Received:
    814
    Location:
    Lower Saxony, Germany
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    [​IMG]

    Oh well ... I tried.
     
  2. lifeafter2am

    lifeafter2am TPF Noob!

    Joined:
    Jul 14, 2007
    Messages:
    1,317
    Likes Received:
    0
    Location:
    Orlando, FL
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    LOLOLOLOLOL!!!! It looks like they do not like you! ;)

    Regardless I like that shot!
     
  3. Antarctican

    Antarctican TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    24,809
    Likes Received:
    27
    Location:
    The Great White North
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Oh Corinna, that picture is priceless!!!!!!!!! Love it!! They sooo look like they were grinning for your camera. :lmao:

    (Was the photo taken at Hagenbeck?)
     
  4. LaFoto

    LaFoto Just Corinna in real life Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    34,814
    Likes Received:
    814
    Location:
    Lower Saxony, Germany
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Yes, I managed to get this one last Saturday, when Andreas, Sabine and I went there for the first of their Romantic Nights (second being next Saturday and third on the 18th, days one which I am "booked out" already).
     
  5. Tolyk

    Tolyk TPF Noob!

    Joined:
    Aug 10, 2006
    Messages:
    524
    Likes Received:
    0
    Location:
    Calgary, Alberta
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I like it LaFoto :) Especially like the one in the middle :D
     
  6. abraxas

    abraxas No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    10,417
    Likes Received:
    9
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    You got a belly laugh out of two of them. Otter jokes are hard to tell.
     
  7. LaFoto

    LaFoto Just Corinna in real life Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    34,814
    Likes Received:
    814
    Location:
    Lower Saxony, Germany
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Well, they saw me, had heard the news about The Lost Otter Photographer over in the UK by their friends before and his usual "otter lens" and then saw me ... and my lens, and my camera and myself.

    And this was their reaction :oops:

    :lol:
     
  8. gtkelly

    gtkelly TPF Noob!

    Joined:
    Apr 15, 2007
    Messages:
    117
    Likes Received:
    0
    Location:
    North Carolina, USA
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I am learning a lot about Otter behavior on this site. The problem is not the Photographer here.

    The otters on the right are obviously male. And they have obviously forgotten some absolutely critical event and are being 'reminded' by the female otters at the top left.

    You can see it in the eyes. As if they want a truck to jump under. Been there boys, been there...:lol:

    (and nice shot - the different 'emotions' on the faces of the otters are priceless. I really like this one).
     
  9. heip

    heip TPF Noob!

    Joined:
    Apr 30, 2004
    Messages:
    502
    Likes Received:
    0
    Hilarious!! Great capture.
     
  10. julz

    julz TPF Noob!

    Joined:
    Jan 4, 2005
    Messages:
    216
    Likes Received:
    1
    Location:
    big yellow skip, belfast, uk
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    angry otters!!! brill shot
     
  11. lostprophet

    lostprophet No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    11,770
    Likes Received:
    109
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    YAY !! Otters

    like the 2 laughing Otters
     
  12. LaFoto

    LaFoto Just Corinna in real life Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    34,814
    Likes Received:
    814
    Location:
    Lower Saxony, Germany
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Where were you all day?
    I was wondering and wondering and wondering when at last you'd show up!
    I mean, you must have had your ears ringing from my thinking of you when I detected the otters in the moat of the Orang Utan house of Hagenbeck's. I took the photos for you! (And got thus laughed at, imagine!!!)

    :lol:

    (You remain the unrivaled King of Otter Photography, and The Otters Of This World United seem to know this and "punish" anyone who tries to take their photos!)
     

Share This Page

Search tags for this page

angry otter

,
angry otters
,
angry river otter
,
how to photograph an otter
,
how to photograph otters
,
how to photograph river otters
,
otter jokes
,

photographing otters