With the power of cosmos!!

Discussion in 'The Professional Gallery' started by Rabieshund, Oct 11, 2008.

  1. Rabieshund

    Rabieshund TPF Noob!

    Joined:
    Jul 11, 2006
    Messages:
    450
    Likes Received:
    0
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    [​IMG]

    Hahaha, in my opinion a hilarious shot of the band Adept. :lol:
    They all wanted different powers and everyone except the 2nd guy from the left had specific requests like fire ball and lightning..

    And btw, I'm heading to Gothenburg on friday and when I come back you'll see both band shots and fashion.. will be interesting I think.. :)
     
  2. WTF?

    WTF? TPF Noob!

    Joined:
    Jan 26, 2007
    Messages:
    264
    Likes Received:
    0
    Location:
    A.C.T Australia
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    very nice! how did you get the guy to float like that? lessons from chris angel?
     
  3. Nein-reis

    Nein-reis TPF Noob!

    Joined:
    May 1, 2007
    Messages:
    454
    Likes Received:
    1
    Location:
    Utah
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Great work, this is really fun.
     
  4. Rabieshund

    Rabieshund TPF Noob!

    Joined:
    Jul 11, 2006
    Messages:
    450
    Likes Received:
    0
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thanks! Yeah that guy knows how to fly for real so it wasn't a problem :)
     
  5. Lyncca

    Lyncca TPF Noob!

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Messages:
    1,881
    Likes Received:
    5
    Location:
    Fort Worth, TX
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Fantastic! I bet they LOVE it!
     
  6. ClarkKent

    ClarkKent TPF Noob!

    Joined:
    Mar 20, 2005
    Messages:
    2,020
    Likes Received:
    8
    Location:
    Kankakee,IL
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Truly great work. I love your stuff.
     
  7. ChrisOquist

    ChrisOquist TPF Noob!

    Joined:
    Sep 8, 2008
    Messages:
    286
    Likes Received:
    0
    Location:
    Boston, MA
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Looks like a fun shoot - I think the effects are a bit too clean though - it would be great to see some light grunge effects, especially around the "magic" to make it look more realistic (I know this sounds ridiculous).
     
  8. Rabieshund

    Rabieshund TPF Noob!

    Joined:
    Jul 11, 2006
    Messages:
    450
    Likes Received:
    0
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thanks for comments! Yes they did love it. :)
     

Share This Page