NBA playoffs anyone?

Mitica100

Moderator
Staff member
Supporting Member
Joined
Nov 11, 2003
Messages
9,857
Reaction score
86
Location
Ahwatukee, AZ
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
So far it's a sleeper!... Mavs are going through the Heat like a hot knife through butter.

IMHO the 'real' finals were played between the Mavs and the Suns. A lot more excitement. A lot!!! :lol:
 

Big Mike

I am Big, I am Mike
Staff member
Supporting Member
Joined
Dec 16, 2003
Messages
33,900
Reaction score
1,863
Location
Edmonton
Website
www.mikehodson.ca
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
NBA... :confused:

Don't you know the NHL finals are on right now?...and Edmonton is in the final!

The game on Saturday was awesome and I'll be there again today. :thumbup:
 
OP
Mitica100

Mitica100

Moderator
Staff member
Supporting Member
Joined
Nov 11, 2003
Messages
9,857
Reaction score
86
Location
Ahwatukee, AZ
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
:lmao: :lmao: :lmao:

Then again, World Cup is on!
 

JOAT

TPF Noob!
Joined
Jan 3, 2006
Messages
435
Reaction score
11
Location
Toronto
I would've loved to se Phoenix in the final, Nash is just awesome! I would have expected Shaq and Wade to be hungrier this time around. The Mavs look unstoppable right now, they are going to be hard to beat.
 
OP
Mitica100

Mitica100

Moderator
Staff member
Supporting Member
Joined
Nov 11, 2003
Messages
9,857
Reaction score
86
Location
Ahwatukee, AZ
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
JOAT said:
I would've loved to se Phoenix in the final, Nash is just awesome! I would have expected Shaq and Wade to be hungrier this time around. The Mavs look unstoppable right now, they are going to be hard to beat.

Yeah, me too. Imagine if Amare Stoudemire, Kurt Thomas and Raja Bell were healthy... :hail:

Oh well... Next year.
 

Most reactions

Top