Post a picture of yourself

Pugs

No longer a newbie, moving up!
Joined
Jun 13, 2008
Messages
1,155
Reaction score
1
Location
Milwaukee, WI
Website
www.pugsnet.com
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
Yeah! There are some seriously attractive women of all ages here!

So... Now I'm gonna mess it up with my mug:

DSC_1831 Small.jpg


At my company picnic today, I was taking pics for our intranet site and realized that there were none with me in them, so I did the old camera-at-arms-length thing.
 

fi0

TPF Noob!
Joined
Mar 19, 2008
Messages
112
Reaction score
0
Location
missing New Jersey in FORT MYERS :)
Website
www.myspace.com
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
i am cookie cutter looking i know
but i'm probably the coolest person ever.
hands down ;) haha. not to be modest or anything lol.
22 raised in jersey just moved to florida took up photography in high school
and became obsessed with it since. finally got my 1st slr for my bday
being im a starving artist i couldnt afford this expensive hobby. so
thank to my bf i can finally seize a moment in time :) hopefully this winter i can go to the mother lands of my parental units (Colombia and Ecuador) and capture some sweet shots.
other than that. The sunshine state will be your eyecandy from me :)

:)

heres some point and shoots i took before when i was bored


hahaha.jpg


me and my pitbull Capone

mommynbabylil.jpg


two of my many faces i make when i take pics of myself
poott.jpg


rockkonn.jpg
 
Last edited:

Peanuts

TPF Noob!
Joined
Jun 16, 2005
Messages
2,905
Reaction score
85
Location
Canada
Website
www.brittanyesther.com
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
Moi. Oh yes, thought I should mention I had a bag on my hip so no I am not lopsided and yes I wore sweatpants to this session. I have known this family for a few years so I decided to go casual :lol:

2729461745_70fbb7780d.jpg


Oh wait... a real picture? I don't have any recent ones of me quite literally. I think I am on here somewhere a few pages back
 

Hawaii Five-O

My alter-egos have been banned. :( Now I must be
Joined
Jun 2, 2008
Messages
1,099
Reaction score
0
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
cool picture peanuts, that person has a beautiful eye!!
 

NikonD40x@Denver

TPF Noob!
Joined
Jul 8, 2007
Messages
231
Reaction score
0
Location
Denver, Co
Website
www.thecreativejuicemagazine.webs.com
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
i am cookie cutter looking i know
but i'm probably the coolest person ever.
hands down ;) haha. not to be modest or anything lol.
22 raised in jersey just moved to florida took up photography in high school
and became obsessed with it since. finally got my 1st slr for my bday
being im a starving artist i couldnt afford this expensive hobby. so
thank to my bf i can finally seize a moment in time :) hopefully this winter i can go to the mother lands of my parental units (Colombia and Ecuador) and capture some sweet shots.
other than that. The sunshine state will be your eyecandy from me :)

:)

heres some point and shoots i took before when i was bored


hahaha.jpg


me and my pitbull Capone

mommynbabylil.jpg


two of my many faces i make when i take pics of myself
poott.jpg


rockkonn.jpg

Is this a personal Ad or a post to a forum........ :hug:::chatty::lovey::thumbup::wink::wav:

I love the photos of you but I think I love the dog better.
 

fi0

TPF Noob!
Joined
Mar 19, 2008
Messages
112
Reaction score
0
Location
missing New Jersey in FORT MYERS :)
Website
www.myspace.com
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
Is this a personal Ad or a post to a forum........ :hug:::chatty::lovey::thumbup::wink::wav:

I love the photos of you but I think I love the dog better.


to each their own.

and personal ad not quite thanks :mrgreen:

a picture shows u the person..im just letting you guys know more about me..k thnx :p
 

Most reactions

Top