How to deal with telemarketers

Discussion in 'Off Topic Chat' started by Dmitri, Dec 17, 2008.

  1. Dmitri

    Dmitri No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Jun 20, 2008
    Messages:
    5,872
    Likes Received:
    38
    Location:
    End of the line
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I don't know how old this is, but I just heard it and I laughed and laughed.

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=J5z4Vs26-TI]YouTube - The Greatest Prank Call Ever[/ame]
     
  2. benhasajeep

    benhasajeep TPF Noob!

    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    2,101
    Likes Received:
    15
    Location:
    Eddington, ME
    Hahaha, I hate telemarketing, but I started to feel sorry for the guy. :lmao::lmao:
     
  3. Chiller

    Chiller Mental case

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    9,736
    Likes Received:
    271
    Location:
    F@cking Hell
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thats classic. :lmao::lmao:

    I dont show any mercy for telemarketers. I know they are doing their job, but can you call when Im not home?
    You call my place...you get one of two responses...

    Brrrrring..(that is the phone ringing just in case y'all were wondering):er:

    Me: Good evening Wade Funeral home and Crematorium
    Telem: Hi ..May I speak to*(*&%*...(half the time they cant say my name)
    Me: Is he an employee here or is he resting here. :lol:
    Telem: Im not sure(that is the generic response)
    .......usually there is a pause......
    Me: I can check the registry if you wish, and see if he is resting here.
    .......by this time most hang up..........but..one time.
    Telem: Sure I can wait. <<<the dumb tit
    At that point I hung up.

    ------------------ the others get this.
    Brrrrrring(that is the phone ringing just in case y'all were wondering):er:

    Me: Hello?
    Telem: May I speak to *())&^)?
    Me: Im sorry he passed away a few weeks back, can I take a message? :lol:

    Most just hang up, or say...thats o.k we will take his name off our list.
     
  4. Joves

    Joves No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Dec 14, 2007
    Messages:
    2,399
    Likes Received:
    21
    Location:
    Flagstaff/Az
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thats great! I love messing with the telemarketers too. If it is a feamle I ask her what she is wearing, then I will slap the back of my leg slow at first then faster and faster. Ive done that to some of the males too. It makes them hang up pretty quick.
     
  5. epp_b

    epp_b No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Aug 22, 2008
    Messages:
    2,135
    Likes Received:
    12
    Location:
    True North Cold and Freezing
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Old stuff, but still pretty good.

    I just give the phone to my brother and he pretends to hit on the telemarketer. Female or not.

    It's quite entertaining :lol:
     
  6. kundalini

    kundalini Been spending a lot of time on here!

    Joined:
    Jul 18, 2007
    Messages:
    13,601
    Likes Received:
    1,929
    Location:
    State of Confusion
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=hllDWSbuDsQ"]The Seinfeld method[/ame]
     
  7. Mitica100

    Mitica100 Moderator Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Nov 11, 2003
    Messages:
    9,746
    Likes Received:
    42
    Location:
    Ahwatukee, AZ
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I have caller ID so I jot down the number of the Telemarketer when available. As soon as I have a few written down I play with them:

    ***phone rings***

    TM: May I speak to....
    me: Sorry, he moved away and has a new phone number (at which point I select one phone number from the pool written down)

    ***I hang up***

    But my best revenge was when I received a fax from a local firm trying to sell something. I went to the nearest office supply store, bought some black paper and taped top to end about 6 or 7 of them. Then fed them through the fax, dialed the fax number from that firm and then let it run about half way through. At this point I taped the top and end sides of the very long roll of black paper so it made an endless loop and let it run. Imagine the surprise of the people at the other end when they found the paper and the ink cartridge gone the next morning! Oh, BTW, I ran this one at night, after closing hours.
     
  8. epp_b

    epp_b No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Aug 22, 2008
    Messages:
    2,135
    Likes Received:
    12
    Location:
    True North Cold and Freezing
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    ^ That fax thing is brilliant! :lol:
     
  9. skieur

    skieur TPF Noob!

    Joined:
    May 14, 2007
    Messages:
    5,076
    Likes Received:
    202
    Location:
    Canada
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Another one that stops the telemarketers cold:

    "May I speak to ......"

    Oh, he has Alzheimer's dimentia, I am sure you do not want to talk to him.

    skieur
     
  10. JerryPH

    JerryPH No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Oct 14, 2007
    Messages:
    6,111
    Likes Received:
    15
    Location:
    Montreal, QC, Canada
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I just do one of 2 things... I get them to think I am interested, then ask them to hold a second, put the phone down and leave it there until they hang up. Some hang on for over 20 minutes! LMAO!

    My other question is:

    "look, I am really interested, but just too busy... can *I* have your home phone number and call you back around 3:AM when I am free?"

    "I'm sorry, I do not give out my home number..."

    "oh, so its OK for YOU to call me at home but not for ME to call YOU?"

    At that point I go "postal" on them and they think they have some raving lunatic.... lol Makes it a great way to vent and then I just hang up, but never before wishing them a nice evening. :lol:
     
  11. stsinner

    stsinner TPF Noob!

    Joined:
    Oct 27, 2008
    Messages:
    1,860
    Likes Received:
    8
    Location:
    Massachusetts
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    When the Jehova's Witnesses come to my door trying to peddle their Awake magazine and talk my ear off, I'll answer the door with an open beer in my hand.. That's usually pretty effective, especially since they usually come at about 10 in the morning..

    I'll bet they pray for me when the leave.
     
  12. mrodgers

    mrodgers No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Dec 13, 2007
    Messages:
    1,662
    Likes Received:
    7
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I've done that one myself many times.

    That's nothing. Story told below, though it isn't my story....

    My previous boss was very much into guns. His father owned a gun club just up the road. Every Wednesday, he would be "sneaking" out of work early (3 o'clock) saying to us, "It's shootin' night".

    One Thursday he comes in and tells us about the Jehova's Witness showed up at his house that previous Wednesday. He said he had never seen the color drain from 2 lady's faces like he did these two ladies. As they were reaching to knock on the door, he was opening the door ready to head out to the gun club. He just stood there in the door way and said, "Tonight's not a good night. Maybe you should come back some other time." Imagine what they thought after that as he stood in the door way with a shoulder holster, a gun holstered on each hip, 2 rifles slung over one shoulder, another rifle on the other shoulder, 2 ammo belts strapped crisscross across his chest, and holding a crate of ammo in front of him.
     

Share This Page