Member of the Week Sign Up Thread

Discussion in 'Off Topic Chat' started by Alison, Jul 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alison

    Alison Swiss Army Friend Supporting Member

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    9,469
    Likes Received:
    96
    Location:
    TX
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    We do this on another forum I belong to and it's quite fun!

    Each week a new member of TPF will be spotlighted and we all get to ask them questions and request that they post pictures of items we select (for example, contents of your fridge, items in the trunk of your car, etc). To participate, you can reply to this thread or shoot me a PM and I will get a list together and select the first member next week. Questions can range from serious to silly, and if you're willing to partake in the photo option let me know as it's a bit more time consuming and you can choose to just answer questions if you prefer. This is a really fun way to get to know other members of TPF a bit better :D
     
  2. GoM

    GoM TPF Noob!

    Joined:
    Jun 14, 2006
    Messages:
    1,537
    Likes Received:
    1
    Location:
    Toronto, ON
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Haha

    I am game for anything and everything you send to me, newbie status and everything
     
  3. omeletteman

    omeletteman TPF Noob!

    Joined:
    Jan 9, 2005
    Messages:
    922
    Likes Received:
    15
    I'm in. I have lots of spare time.
     
  4. Arch

    Arch Damn You! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    8,487
    Likes Received:
    102
    Location:
    locked in the attic
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I'll be up for the Q&A..... no pics tho.... the government are watching me :crazy: ... :greenpbl:
     
  5. mentos_007

    mentos_007 The Freshmaker!

    Joined:
    Jun 29, 2004
    Messages:
    9,325
    Likes Received:
    102
    Location:
    Poland, Sz-n
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I'm in :D
     
  6. Digital Matt

    Digital Matt alter ego: Analog Matt

    Joined:
    Jan 30, 2004
    Messages:
    5,346
    Likes Received:
    65
    Location:
    Santa Barbara, CA
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I'm in as well, but probably don't have time for taking pictures.
     
  7. Andrea K

    Andrea K TPF Noob!

    Joined:
    Dec 16, 2004
    Messages:
    2,025
    Likes Received:
    28
    Location:
    Philadelphia/North Carolina
    I'm in.
     
  8. morydd

    morydd TPF Noob!

    Joined:
    Apr 19, 2006
    Messages:
    499
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I'm game. I mostly shoot film, so the pics may, or may not happen, but I'm willing to give it a shot.
     
  9. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    So...can we NOMINATE people?
     
  10. Funkyflame

    Funkyflame TPF Noob!

    Joined:
    Jul 12, 2006
    Messages:
    293
    Likes Received:
    0
    Location:
    Germany
    this is a great idea ... I´m in too ...
     
  11. Reverend

    Reverend TPF Noob!

    Joined:
    Jun 1, 2006
    Messages:
    150
    Likes Received:
    0
    Location:
    St. Louis
    in.
     
  12. lostprophet

    lostprophet No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    11,770
    Likes Received:
    109
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    YES please I need all the friends I can get :lol:
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page